Honda Type-R Club

Welcome to Japan

Op Zondag 17 Mei vind de 7e editie van Welcome To Japan plaats, dit is een van de snelst groeiende meetings voor Japanse en Aziatische automerken.

Welcome to Japan vindt plaats op het grote parkeerterrein van de Evenementenhallen aan de Duitslandweg in Hardenberg en is geopend van 11:00 tot 17:00. De locatie is heel makkelijk te vinden door op maps te zoeken naar ”Welcome to Japan Hardenberg”.

We zouden hier als club met een zo groot mogelijke groep Type-Rs willen staan.

Om dit mogelijk te maken zullen we in de buurt pre-meeten en vervolgens het terrein oprijden om zo bij elkaar te komen.

Met een klein groepje waren we aanwezig, hieronder een impressie van de aanwezigen

Inschrijfformulier Welcome to Japan
Naam