Circuit dag IVA
Die Alfa heeft minstens twee keer een zwarte vlag gekregen. Beide keren reed hij dicht bij me waardoor ik het zag. Een van de twee keer moest die blauwe Mini met hem mee eraf. Ik weet niet waarom, maar geloof je gelijk dat het voor inhalen was.
Hij wilde namelijk achter mij aan de Audi 80 van het Internaat voorbij gaan. Toen ik er echter voorbij was zette die knuppel in de Audi hem naar binnen waardoor ze elkaar op 1 cm na raakte. Hij zag het duidelijk aankomen maar moest en zou met alle geweld samen met mij er voorbij gaan. Ja, dan ben je verkeerd bezig.
Thanks voor het timen, M! 2:19 vind ik nog niet verkeerd. Dan klopt mijn gevoel ook wel met wat ik net getypt heb. Martin klokte me op 2:23 in de ochtend met een redelijk natte baan, en toen jij er was en me geklokt hebt was dat op een kletsnatte baan.
Hebben we foto's van die meid? Wat was die belachelijk knap. Zelden dat ik zo'n mooie meid gezien heb dus het is je vergeven :lol:. Zou ze alleen graag nog een keer willen zien haha.
Hij wilde namelijk achter mij aan de Audi 80 van het Internaat voorbij gaan. Toen ik er echter voorbij was zette die knuppel in de Audi hem naar binnen waardoor ze elkaar op 1 cm na raakte. Hij zag het duidelijk aankomen maar moest en zou met alle geweld samen met mij er voorbij gaan. Ja, dan ben je verkeerd bezig.
Thanks voor het timen, M! 2:19 vind ik nog niet verkeerd. Dan klopt mijn gevoel ook wel met wat ik net getypt heb. Martin klokte me op 2:23 in de ochtend met een redelijk natte baan, en toen jij er was en me geklokt hebt was dat op een kletsnatte baan.
Hebben we foto's van die meid? Wat was die belachelijk knap. Zelden dat ik zo'n mooie meid gezien heb dus het is je vergeven :lol:. Zou ze alleen graag nog een keer willen zien haha.
- vtec vince
Gevonden!
Kijk Frank die Porsche opjagen bij 1:18
Het is maar een split second maar wel grappig om te zien!
En nogmaals te zien op de achtergrond:

Kijk Frank die Porsche opjagen bij 1:18
Het is maar een split second maar wel grappig om te zien!
En nogmaals te zien op de achtergrond:

- Gaskleppie
- vtec vince
- Gaskleppie
http://www.autopics.nl/index.php?p=gall ... =60&ipp=60
Hier staan ook mooie foto's van mij tussen.
Wie kan ze rippen?
Hier staan ook mooie foto's van mij tussen.
Wie kan ze rippen?
- Gaskleppie
Daar onderin de slotenmaker doe ik een kleine 160km/uur. Gelezen op de gps data. Op dat punt is er niet veel verschil omdat het daar netjes vlak is. Iets verderop tegen de heuvel op naar het Scheivlak toe is het verschil des te groter. Door de betere dempers blijft er meer rust in de auto en over de heuvel heen (waar het altijd knap tekeer gaat) is hij daarom een stuk stabieler. Daardoor hoef je niet bang te zijn dat hij onder je reet wegspringt en kan je met een gerust hart harder het Scheivlak in.
Zowiezo heeft de voorkant nu meer grip waardoor de balans tussen voor en achter beter is geworden. Door dat hogere grip niveau aan de voorkant kan ik nu harder insturen en eerder op het gas. Het zijn details, maar als je richting de grens gaat komen wel de verschillen naar boven.
Op de foto's komt wel naar boven dat een dikkere stabie niet gek zou zijn....
Zowiezo heeft de voorkant nu meer grip waardoor de balans tussen voor en achter beter is geworden. Door dat hogere grip niveau aan de voorkant kan ik nu harder insturen en eerder op het gas. Het zijn details, maar als je richting de grens gaat komen wel de verschillen naar boven.
Op de foto's komt wel naar boven dat een dikkere stabie niet gek zou zijn....
- Gaskleppie
- Gaskleppie