Toda is gooeed, maar dit is toch echt beter performancewise. Deze worden individueel gemaakt naar jouw setup, onderblok/kop/turbo/supercharged of NA/ diameter uitlaatlijn/wat wordt er gebouwd aan het blok/nokken/compressie/displacement/itb//doelvermogen, noem maar op alles wordt bekeken en uit die data rolt een bepaald ontwerp.
Toda is een NA gemiddelde, dit is een boel stapjes verder...van deze header is er dus maar 1. kost ook iets meer dan een toda..dat dan weer wel...
Klopt, dit is custom made header aan de hand van de motor specs. Een toda is een universele header. Niet echt vergelijkbaar dus... All go no show in dit geval
Je hebt er dus ook zo'n 7 maanden op moeten wachten. Welke smoesjes heb jij allemaal te horen gekregen.
het heeft idd lang geduurt, maar elke keer als ik een mailtje stuurde kreeg ik binnen een uur of 3 antwoord. ze hebben het idd druk, maar het wachten was de moeite waard....
Knite Force wrote:Tsjongejonge, weer eng-netjes dit allemaal! :shock:
Toevallig alle buizen gewogen van de complete kooi? Chrome-molybdeen (misschien overheen gelezen ergens)?
Hoe zaag/boor jij in een dash zonder het compleet te verkrachten?
Ongelooflijk! :shock:
250 x meten, 1 x knippen.........en minder weghalen dan je denkt nodig te hebben, en dat dan 399 keer totdat je er bent...liever een uurtje te lang erover doen........
wegen doen we zometeen als het chassis af is vwb buizenwerk....daar kan ik toch niet mee schuiven...dan gaan we de verdere indeling maken.. tank/dry sump/accu zijn zowiezo vaste plekken...beetje ook compenseren voor een bestuurder...
Je hebt er dus ook zo'n 7 maanden op moeten wachten. Welke smoesjes heb jij allemaal te horen gekregen.
het heeft idd lang geduurt, maar elke keer als ik een mailtje stuurde kreeg ik binnen een uur of 3 antwoord. ze hebben het idd druk, maar het wachten was de moeite waard....
Ha, ik wacht nod steeds op .......een feedback mailtje van die gasten :evil: . Ik wil echt geen jaartje wachten voor een paar buizen. Tegen die tijd is de auto weer rijp voor de verkoop :-?
"Vreet" dat ding dan niet langzaam teveel weg? Ik druk me weer erg onhandig uit zie ik. Kun je goed doseren hoeveel materiaal je weghaalt? Vervormt/smelt het niet door wrijving?