HONTEC EK Circuit project..

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
User avatar
D-Rex
Posts: 206
Joined: Tue Apr 03, 2007 9:03 pm
Contact:

Post by D-Rex »

Custom Hytech header is binnen....

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

:thumbs: Work of ART!
D_ToXx²
Posts: 559
Joined: Tue Mar 04, 2008 8:59 pm

Post by D_ToXx² »

is geen TODA :D maar wel mooi...
hontec
Posts: 178
Joined: Sun Mar 11, 2007 1:48 pm

Post by hontec »

D_ToXx² wrote:is geen TODA :D maar wel mooi...


Toda is gooeed, maar dit is toch echt beter performancewise. Deze worden individueel gemaakt naar jouw setup, onderblok/kop/turbo/supercharged of NA/ diameter uitlaatlijn/wat wordt er gebouwd aan het blok/nokken/compressie/displacement/itb//doelvermogen, noem maar op alles wordt bekeken en uit die data rolt een bepaald ontwerp.

Toda is een NA gemiddelde, dit is een boel stapjes verder...van deze header is er dus maar 1. kost ook iets meer dan een toda..dat dan weer wel...
EK20A
Posts: 244
Joined: Wed Apr 30, 2008 9:31 pm

Post by EK20A »

D_ToXx² wrote:is geen TODA :D maar wel mooi...


Klopt, dit is custom made header aan de hand van de motor specs. Een toda is een universele header. Niet echt vergelijkbaar dus... All go no show in dit geval ;)
EK20A
Posts: 244
Joined: Wed Apr 30, 2008 9:31 pm

Post by EK20A »

Randall was me voor :)
D_ToXx²
Posts: 559
Joined: Tue Mar 04, 2008 8:59 pm

Post by D_ToXx² »

en ik,.. kwijl.... :shock:

netjuss dan.. ma wel geen TODA :D


het zit em gewoon in het flexwiebel gedeelte bij het spruitstuk:wink:
zie ik daar niet zitten :evil: :wink:
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Kwaliteit van Hytech rules. 8)

Customerservice is een stuk minder. :cry:

Je hebt er dus ook zo'n 7 maanden op moeten wachten. Welke smoesjes heb jij allemaal te horen gekregen.
User avatar
D-Rex
Posts: 206
Joined: Tue Apr 03, 2007 9:03 pm
Contact:

Post by D-Rex »

EK20A wrote:Randall was me voor :)

Stel jij je gewoon eens netjes voor....

:wink:
EK20A
Posts: 244
Joined: Wed Apr 30, 2008 9:31 pm

Post by EK20A »

Ooh hoi ik ben de eigenaar van dit vehikel :D ...

Sorry voor het niet voorstellen...
hontec
Posts: 178
Joined: Sun Mar 11, 2007 1:48 pm

Post by hontec »

boikel wrote:Kwaliteit van Hytech rules. 8)

Customerservice is een stuk minder. :cry:

Je hebt er dus ook zo'n 7 maanden op moeten wachten. Welke smoesjes heb jij allemaal te horen gekregen.


het heeft idd lang geduurt, maar elke keer als ik een mailtje stuurde kreeg ik binnen een uur of 3 antwoord. ze hebben het idd druk, maar het wachten was de moeite waard.... :D
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

Tsjongejonge, weer eng-netjes dit allemaal! :shock:

Toevallig alle buizen gewogen van de complete kooi? Chrome-molybdeen (misschien overheen gelezen ergens)?

Hoe zaag/boor jij in een dash zonder het compleet te verkrachten?

Ongelooflijk! :shock:
hontec
Posts: 178
Joined: Sun Mar 11, 2007 1:48 pm

Post by hontec »

Knite Force wrote:Tsjongejonge, weer eng-netjes dit allemaal! :shock:

Toevallig alle buizen gewogen van de complete kooi? Chrome-molybdeen (misschien overheen gelezen ergens)?

Hoe zaag/boor jij in een dash zonder het compleet te verkrachten?

Ongelooflijk! :shock:


250 x meten, 1 x knippen.........en minder weghalen dan je denkt nodig te hebben, en dat dan 399 keer totdat je er bent...liever een uurtje te lang erover doen........ :D

wegen doen we zometeen als het chassis af is vwb buizenwerk....daar kan ik toch niet mee schuiven...dan gaan we de verdere indeling maken.. tank/dry sump/accu zijn zowiezo vaste plekken...beetje ook compenseren voor een bestuurder...
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

hontec wrote:
boikel wrote:Kwaliteit van Hytech rules. 8)

Customerservice is een stuk minder. :cry:

Je hebt er dus ook zo'n 7 maanden op moeten wachten. Welke smoesjes heb jij allemaal te horen gekregen.


het heeft idd lang geduurt, maar elke keer als ik een mailtje stuurde kreeg ik binnen een uur of 3 antwoord. ze hebben het idd druk, maar het wachten was de moeite waard.... :D


Ha, ik wacht nod steeds op .......een feedback mailtje van die gasten :evil: . Ik wil echt geen jaartje wachten voor een paar buizen. Tegen die tijd is de auto weer rijp voor de verkoop :-?

BTW. :worshippy: serieus goed bezig

Vette project man.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

Welk gereedschap gebruik jij ervoor? Je post "knippen"; een tang, of een (blik)schaar?
User avatar
D-Rex
Posts: 206
Joined: Tue Apr 03, 2007 9:03 pm
Contact:

Post by D-Rex »

Dremel :wink:
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

D-Rex wrote:Dremel :wink:
"Vreet" dat ding dan niet langzaam teveel weg? Ik druk me weer erg onhandig uit zie ik. Kun je goed doseren hoeveel materiaal je weghaalt? Vervormt/smelt het niet door wrijving?
Beekie
Posts: 125
Joined: Wed Feb 14, 2007 7:39 pm

Post by Beekie »

Superproject met gigantische onderdelen :thumbs:

Greetzz,
Jeroen
Guest

Post by Guest »

nice car
EK20A
Posts: 244
Joined: Wed Apr 30, 2008 9:31 pm

Post by EK20A »

De nieuwe draagarmen zijn er:

Image

Image

Gr Bas
Locked