lol.. een rsx swappen met een dc5 blok? en dan al de extra's ook swappen? vraag me uberhoud af of het wel pas vanwege de stuur kolom.. maja! koop gewoon een RHD
Dan rij ik nog liever aan de rechterkant.. ik zou voor geen goud in afgetrapt amerikaans staal willen rijden.. als je alleen hun filmpjes ziet.. en hoe vaak hun hun auto's de soep in rijden !!
Ik snap niet wat het probleem met rechts zitten is :s...
Eer je een RSX op de specs van een DC5-R hebt, ben je bakken met geld meer kwijt.. Het is niet alleen de motor, maar ook de ophanging enzovoorts.. Als ik zie hoe anders een 98spec al is als een euro DC2...
Ophanging: andere remklauwen (hoewel ze wel uitwisselbaar zijn), dikkere stabilisatorstangen, eu-spec heeft 96'er veerpoten, stang achterin van een jdm is lichter, achterbank is anders (niet uitwisselbaar, steunen zijn anders), jdm heeft geen dikke houte plank achterin, die stang achterin de kofferbak bij een jdm is hol..
Dat zijn iig een aantal dingen die me zo binnenschieten
Het gaat ook totaal niet om het kunnen, daar twijfel ik geen moment aan. Het ging mij om de praktische kant. Zoals parkeergarages en de Mc donalds bijvoorbeeld. Of andere dingen die je tegenkomt waar ik niet op kan komen. Zo is inhalen bijvoorbeeld ook weer iets gevaarlijker omdat je minder zicht hebt op tegenliggers.
Killabee wrote:Het gaat ook totaal niet om het kunnen, daar twijfel ik geen moment aan. Het ging mij om de praktische kant. Zoals parkeergarages en de Mc donalds bijvoorbeeld. Of andere dingen die je tegenkomt waar ik niet op kan komen. Zo is inhalen bijvoorbeeld ook weer iets gevaarlijker omdat je minder zicht hebt op tegenliggers.
Dan vraag ik mij af waar je een auto voor koopt?
Om te kunnen parkeren in parkeer garages? Fastfood drives?
Of gewoon om het rij plezier?
Ik bedoel je kan nog steeds gebruik er van maken alleen heb je een bijrijder nodig..
Het is minder praktisch.. maar goed daar koop je je auto ook niet voor neem ik aan.
Killabee wrote:Het gaat ook totaal niet om het kunnen, daar twijfel ik geen moment aan. Het ging mij om de praktische kant. Zoals parkeergarages en de Mc donalds bijvoorbeeld. Of andere dingen die je tegenkomt waar ik niet op kan komen. Zo is inhalen bijvoorbeeld ook weer iets gevaarlijker omdat je minder zicht hebt op tegenliggers.
Dan vraag ik mij af waar je een auto voor koopt?
Om te kunnen parkeren in parkeer garages? Fastfood drives?
Of gewoon om het rij plezier?
Ik bedoel je kan nog steeds gebruik er van maken alleen heb je een bijrijder nodig..
Het is minder praktisch.. maar goed daar koop je je auto ook niet voor neem ik aan.
ff serieus, Mijn zwager rijdt in een "gewone" Civic EP2 RHD. Hij heeft 7 jaar in Engeland gewoond en heeft zijn auto meegenomen, was behoorlijk veel goedkoper dan daar verkopen en hier nieuwe kopen. Hij heeft er weinig last van. Af en toe moet hij even van stoel verwisselen bij de parkeer garage.
Enige probleem dat hij ziet, is dat hij graag een CTR of ITR wil kopen, en deze aan de straatstenen niet kwijt raakt :roll: