DC5 R...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Gangaran

Post by Gangaran »

Een nieuwe DC5 kostte rond de 23K dollar. Een 2de hands zal echt niet duur zijn en dan heb je ook te maken met de koers, dus...... Doen zou ik zeggen.
Gangaran

Post by Gangaran »

Kijk hier, Veel rsx-en
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Hier wat zei ik nou,even een dc5 blokje erin nh-o spuiten vleugeltje erop en klaar :wink: En links gestuurd :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

ITR897 wrote:
Killabee wrote:(kom niet met het RSX verhaal want dat is gewoon geen R)

Ik denk dat je het niet snapt. :idea:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

VTECRTY wrote:Hier wat zei ik nou,even een dc5 blokje erin nh-o spuiten vleugeltje erop en klaar :wink: En links gestuurd :lol:

LoL! You dont have a clue do you?
wesjes

Post by wesjes »

lol.. een rsx swappen met een dc5 blok? en dan al de extra's ook swappen? vraag me uberhoud af of het wel pas vanwege de stuur kolom.. maja! koop gewoon een RHD :)

geen gezeur wel een R
mr. X

Post by mr. X »

Amerika!

Word niet veel beter dan het nu is! Zie nu op het nieuws dat hij boven de $1.50 per euro is :twisted:
wesjes

Post by wesjes »

RSX type-S?

Dan rij ik nog liever aan de rechterkant.. ik zou voor geen goud in afgetrapt amerikaans staal willen rijden.. als je alleen hun filmpjes ziet.. en hoe vaak hun hun auto's de soep in rijden !!

JDM FTW!!
AllGo

Post by AllGo »

Ik snap niet wat het probleem met rechts zitten is :s...

Eer je een RSX op de specs van een DC5-R hebt, ben je bakken met geld meer kwijt.. Het is niet alleen de motor, maar ook de ophanging enzovoorts.. Als ik zie hoe anders een 98spec al is als een euro DC2...
baRt

Post by baRt »

en vergeet niet dat de dc2 R dikker plaatwerk heeft op sommige plaatsen, dan de dc2 niet-R...

wellicht geldt dat ook voor de andere R modellen?
wilco

Post by wilco »

AllGo wrote:Als ik zie hoe anders een 98spec al is als een euro DC2...

Zoals ?? er zijn een paar kleine details...
Katana

Post by Katana »

Ok kom maar op :twisted:
AllGo

Post by AllGo »

Ophanging: andere remklauwen (hoewel ze wel uitwisselbaar zijn), dikkere stabilisatorstangen, eu-spec heeft 96'er veerpoten, stang achterin van een jdm is lichter, achterbank is anders (niet uitwisselbaar, steunen zijn anders), jdm heeft geen dikke houte plank achterin, die stang achterin de kofferbak bij een jdm is hol..

Dat zijn iig een aantal dingen die me zo binnenschieten :p
HONDA

Post by HONDA »

Blok
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

En jullie mannen beweren altijd dat vrouwen zo slecht kunnen autorijden, maar als een vrouw RHD kan rijden....

kun jij dat toch zeker ook? :razz:
Killabee

Post by Killabee »

Het gaat ook totaal niet om het kunnen, daar twijfel ik geen moment aan. Het ging mij om de praktische kant. Zoals parkeergarages en de Mc donalds bijvoorbeeld. Of andere dingen die je tegenkomt waar ik niet op kan komen. Zo is inhalen bijvoorbeeld ook weer iets gevaarlijker omdat je minder zicht hebt op tegenliggers.
wesjes

Post by wesjes »

Killabee wrote:Het gaat ook totaal niet om het kunnen, daar twijfel ik geen moment aan. Het ging mij om de praktische kant. Zoals parkeergarages en de Mc donalds bijvoorbeeld. Of andere dingen die je tegenkomt waar ik niet op kan komen. Zo is inhalen bijvoorbeeld ook weer iets gevaarlijker omdat je minder zicht hebt op tegenliggers.

Dan vraag ik mij af waar je een auto voor koopt?

Om te kunnen parkeren in parkeer garages? Fastfood drives?

Of gewoon om het rij plezier?

Ik bedoel je kan nog steeds gebruik er van maken alleen heb je een bijrijder nodig..

Het is minder praktisch.. maar goed daar koop je je auto ook niet voor neem ik aan.
roblom

Post by roblom »

wesjes wrote:
Killabee wrote:Het gaat ook totaal niet om het kunnen, daar twijfel ik geen moment aan. Het ging mij om de praktische kant. Zoals parkeergarages en de Mc donalds bijvoorbeeld. Of andere dingen die je tegenkomt waar ik niet op kan komen. Zo is inhalen bijvoorbeeld ook weer iets gevaarlijker omdat je minder zicht hebt op tegenliggers.

Dan vraag ik mij af waar je een auto voor koopt?

Om te kunnen parkeren in parkeer garages? Fastfood drives?

Of gewoon om het rij plezier?

Ik bedoel je kan nog steeds gebruik er van maken alleen heb je een bijrijder nodig..

Het is minder praktisch.. maar goed daar koop je je auto ook niet voor neem ik aan.

Of gewoon achteruit naar binnen :D
Lucas79

Post by Lucas79 »

Stokje met grijp armpje meenemen.

=XXXX(

ff serieus, Mijn zwager rijdt in een "gewone" Civic EP2 RHD. Hij heeft 7 jaar in Engeland gewoond en heeft zijn auto meegenomen, was behoorlijk veel goedkoper dan daar verkopen en hier nieuwe kopen. Hij heeft er weinig last van. Af en toe moet hij even van stoel verwisselen bij de parkeer garage.
Enige probleem dat hij ziet, is dat hij graag een CTR of ITR wil kopen, en deze aan de straatstenen niet kwijt raakt :roll:
Deus Ex Machina!
mr. X

Post by mr. X »

Ik zie hem al aankomen bij een dealer met de vraag of deze hem wil inruilen :D
Locked