Wilco ITR #1150

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

tenzij je de meuk al had liggen, dan rennen tot je erbij neervalt... hahaha...

nice mod weer Wilco!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

wilco wrote:
Katana wrote:Ja, waarom geen complete set?

Ziet er wel goed btw 8)


Ten eerst jij betaalt ze niet voor mij , want dan wil ik gaan voor een Ohlins set +3200 Euro... :shock: 8)

En ten tweede ik zocht goede verlagingsveren die niet verder gaan als 2 cm verlaging en de andere merken zoals Tein/etc... hebben een zachtere springrate en Spoon heeft een heel iets hardere springrate en dit is max. voor de OEM dempers

En ten derde kan ik beter eerst de ITR met OEM dempers beproeven op circuit dan direct met een supergoed onderstel, nu kan ik nog spelen en met een supergoed onderstel is dat moeilijker


Mee eens Wilco :D
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

NAIS!!!!! zien er goed uit! (niet dat je dat ziet als ze eronder zitten hehe)

Ben benieuwd naar de rijeigenschappen
Nana korobi ya oki
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Small Update :mrgreen:
M-TEC :japan: nog bedankt!

Moroso race oilpan met 0,5 ltr meer olieinhoud en baffled zones;
Image
Image
Image
Image

Advan A048R-M
Image

Vision Technica Sport , lowering seatrails 50mm;
Image

Spoon High Tension Plug Wires;
Image

Mugen oil cap / Thermostat / Fanswitch / Spoon Magnetic Drain Bolt Set;
Image

*Breathertank.

Alles word met de Spoon veren over 2 weken gemonteerd , ben benieuwd.
Meeste doe ik zelf maar zoals de pan en veren doet de Honda dealer 8)
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Toe maar, je bent helemaal klaar voor de circuit 8)
hardcorehonda
Posts: 294
Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:

Post by hardcorehonda »

Mooi spull wilco!!!!!!!

Hou aleen je spoon wires in de gaten..
Niet iedereen heeft er goede ervaringen mee.

Morosso is er ook op vooruit gegaan!!!! mooi hooor!!
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Dat zijn de betere mods, al vind ik de volgorde een beetje raar.

Nu nog wat remkoeling erbij.... Je kan de "splashguards" een beetje naar binnen buigen voor wat meer luchtstroom. Sommigen halen ze helemaal weg, maar dan moet je de ophangrubbers en ABS sensoren beschermen tegen de hitte.
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

Mooi hoor! 8) Waar is eigenlijk de magnetic drain bolt set voor?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

DC2 wrote:Mooi hoor! 8) Waar is eigenlijk de magnetic drain bolt set voor?


Deze schroef je in je carterpan waar de aftapbout zit. Deze steekt iets verder in de pan en is magnetisch. Daardoor zal het ijzer gruis hier aan gaan zitten, wat dus helpt je motor heel te houden...
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nice Wilco 8)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Nice Wilco!!
Nana korobi ya oki
jimmy
Posts: 257
Joined: Tue Jun 08, 2004 7:13 pm

Post by jimmy »

mooi mooi mooi!!!
welke banden maat is het?
HondaFan
Posts: 77
Joined: Mon Jan 23, 2006 9:28 pm

Post by HondaFan »

Oe.....mooie shit heb je daar
MikeEp3
Posts: 326
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:21 pm

Post by MikeEp3 »

Super!
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Goed bezig Wilco!
Mooi spul hoor!
ITR639
Posts: 314
Joined: Sat Sep 25, 2004 11:43 am

Post by ITR639 »

Nice upgrades!
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

ITR1689 wrote:Dat zijn de betere mods, al vind ik de volgorde een beetje raar.

Nu nog wat remkoeling erbij.... Je kan de "splashguards" een beetje naar binnen buigen voor wat meer luchtstroom. Sommigen halen ze helemaal weg, maar dan moet je de ophangrubbers en ABS sensoren beschermen tegen de hitte.


Hoezo de volgorde raar , normaal zal zeker eerst iemand meer vermogen willen , maar ik wil gewoon eerst de B-punten van de B18 verbetert hebben vooradt ik de baan op ga.
Als ik vermogen had willen hebben had ik me 300PK/420NM Sub. wel gehouden

jimmy wrote:mooi mooi mooi!!!
welke banden maat is het?


Bandenmaat 195/50/15 voor op de OEM velgen

Allemaal bedankt voor de leuke reacties!!
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

wilco wrote:
Hoezo de volgorde raar , normaal zal zeker eerst iemand meer vermogen willen , maar ik wil gewoon eerst de B-punten van de B18 verbetert hebben vooradt ik de baan op ga.
Als ik vermogen had willen hebben had ik me 300PK/420NM Sub. wel gehouden


Ik heb het helemaal niet over vermogen. Gewoon de volgorde van je mods.
Voor je Moroso carterpan moet je straks je uitlaatspruitstuk onderuit halen. En straks met een nieuw spruitstuk weer opnieuw. Je hebt nu een katvervanger voor een EDM spruitstuk. Straks heb je weer een nieuwe nodig voor een JDM spruitstuk.
Op dit moment zie ik geen nut in de Mugen thermostaat. Met een stock motor zal je echt geen koelingsproblemen (water) hebben. Straks loopt je motor alleen maar te koud op straat, want je die Mugen thermostaat opent eerder dan normaal. Ik zou eerder voor een oliekoeler gaan.
En Spoon bougieskabels vind ik ook nutteloos bij een stock motor. Ik vraag me af of ze uberhaupt nut hebben, afgezien van wat afscherming tegen straling naar buiten toe.
En die banden zorgen ervoor dat je auto meer gaat overhellen, dus heb je weer nog stuggere veren nodig, of dikkere stabilisatorstangen. Maar je hebt al Spoon veren die niet veel stugger zijn dan stock. Dus moet je straks misschien weer op zoek naar een coilover set.
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

ga jij nog racen ken ?

of ga je gewoon alles afzeiken
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Martin.O wrote:ga jij nog racen ken ?

of ga je gewoon alles afzeiken


Inderdaad.... :roll:
Locked