Wilco ITR #1150
slydawg wrote:Ik rij zonder cat en geluid valt reuze mee, vind ik zelf dan.
Frans, jij hebt weleens voor/naast/achter me gereden en valt toch mee? of niet....
Ahum, dan zal je eerst "valt wel mee"moeten benoemen :wink:
Geluid is gruwelijk :twisted:
Code: Select all
Ik denk dat Frans alleen achter jou kan rijden Voorbij zal hij niet kunnen
Goed zo, onderschat een ATR :mrgreen: wees niet bang. Ik weet mijn rechter pendaal wel te vinden 8)
AIYOKU wrote:slydawg wrote:Ik rij zonder cat en geluid valt reuze mee, vind ik zelf dan.
Frans, jij hebt weleens voor/naast/achter me gereden en valt toch mee? of niet....
Ahum, dan zal je eerst "valt wel mee"moeten benoemen :wink:
Geluid is gruwelijk :twisted:Code: Select all
Ik denk dat Frans alleen achter jou kan rijden Voorbij zal hij niet kunnen
Goed zo, onderschat een ATR :mrgreen: wees niet bang. Ik weet mijn rechter pendaal wel te vinden 8)
Soms gaat het om lef, en niet om pk's :wink:
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Ze bevallen me uitstekend , nu op heb ik op de ITR geen vergelijkingsmateriaal , behalve mijn OEM schijven/blokken.
Maar met de Sub. had ik er 4 pots klauwen opgezet met andere schijven/blokken en ik moet zeggen dat dit met OEM klauwen gruwelijk hard remt en blijft remmen.
Laatst een weggetje opgezocht en de remmen flink gemarteld maar kreeg geen fading.
Ook veel remstof kon ik niet ontdekken , nu heb ik er ook nog weinig mee gereden .
En het roesten kan een nadeel zijn maar de blokken gaan niet aan de klauwen vastzitten als je een tijdje niet rijdt , had ik met OEM spul wel last van.
Maar de voorschijven (FCR disc) roesten erger als de achterschijven (SD disc) want de voorschijven bevatten +/- 30% meer carbon en zoals Frans zei; High-Carbon steel roest als een gek.Maar dat valt wel mee maar oppervlakte roest zie je wel snel zitten.
De achterschijven roesten ook wel iets maar is duiodelijk van een ander materiaal gemaakt.
Ik heb nu dit geprobeerd en ook al is dit setje ruim 500 Euro duurder als een ander top setje , ik blijf hier nu bij :wink:
Maar met de Sub. had ik er 4 pots klauwen opgezet met andere schijven/blokken en ik moet zeggen dat dit met OEM klauwen gruwelijk hard remt en blijft remmen.
Laatst een weggetje opgezocht en de remmen flink gemarteld maar kreeg geen fading.
Ook veel remstof kon ik niet ontdekken , nu heb ik er ook nog weinig mee gereden .
En het roesten kan een nadeel zijn maar de blokken gaan niet aan de klauwen vastzitten als je een tijdje niet rijdt , had ik met OEM spul wel last van.
Maar de voorschijven (FCR disc) roesten erger als de achterschijven (SD disc) want de voorschijven bevatten +/- 30% meer carbon en zoals Frans zei; High-Carbon steel roest als een gek.Maar dat valt wel mee maar oppervlakte roest zie je wel snel zitten.
De achterschijven roesten ook wel iets maar is duiodelijk van een ander materiaal gemaakt.
Ik heb nu dit geprobeerd en ook al is dit setje ruim 500 Euro duurder als een ander top setje , ik blijf hier nu bij :wink:
Katana wrote:Ja, waarom geen complete set?
Ziet er wel goed btw 8)
Ten eerst jij betaalt ze niet voor mij , want dan wil ik gaan voor een Ohlins set +3200 Euro... :shock: 8)
En ten tweede ik zocht goede verlagingsveren die niet verder gaan als 2 cm verlaging en de andere merken zoals Tein/etc... hebben een zachtere springrate en Spoon heeft een heel iets hardere springrate en dit is max. voor de OEM dempers
En ten derde kan ik beter eerst de ITR met OEM dempers beproeven op circuit dan direct met een supergoed onderstel, nu kan ik nog spelen en met een supergoed onderstel is dat moeilijker