er staan er twee online, een witte en een zwarte.
De witte is verkocht en heb ik ook niet kunnen bekijken (verkocht als in, was al weg

De zwarte: AFBLIJVEN
Of je moet een hobby project zoeken...
ff paar dingen:
- Spatscherm linksvoor is eraf geweest en niet goed teruggezet, roest onderaan bij de deur.
- Zelfde hoekje op de deur ook roest
- Beide achterschermen roest, rechts al ooit bijgewerkt.
- Linkse dorpel blaasjes onder de instaplijst
- Linksachter ooit gespoten, waarschijnlijk licht tikje gehad, want je ziet weinig / niks aan de auto zelf.
- Achterlichten: plastic aan de bovenkant in de buitenhoeken weggesneden, tenzij dit OEM is... foto iemand?
- Staat geadverteerd als helemaal origineel, dit is zeker niet het geval. Uitlaatje, OMP vpb achter boven, STR cigarettenaansteker, dat soort overblijfselen.
- Motor: zuigerveren gaar, benzine bij de olie, blauwe rook bij starten en zow
- Motorruimte: lijkt wel een warzone. Ik weet niet wat voor smurrie er overal zit, maar das nie pluis
Het enige goede is het interieur! Buitenste bolsters wel ietsjes zichtbaar, zoals bij alle ITR's, maar verder helemaal netjes. Geen mattenset, dus wel wat viezigheid in de vloermat. Niks ernstigs.
Hoe dan ook: hij staat geadverteerd voor € 11.750 en is van 10/98... dat kost dus nog eens 1300+ euries BPM. Deze auto is het alleen waard als je hem voor 8000 mee kunt nemen... En je de moeite erop wilt doen...
Ik heb verder niet onderhandelt en aangezien de verkoper ERG lang bezig was met een andere klant zijn we uiteindelijk maar lekker naar huis gegaan... Eigenlijk wilde ik nog een testritje doen (ik was er toch en heb al veeeeel te lang geen VTEC meer gevoeld) maar dat schoot dus niet op...
Volgende keer beter hoop ik dan maar.