Net wezen kijken voor een ITR: AFRADER

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
baRt

Net wezen kijken voor een ITR: AFRADER

Post by baRt »

Okee, Mullens in Diest (Belgie)

er staan er twee online, een witte en een zwarte.
De witte is verkocht en heb ik ook niet kunnen bekijken (verkocht als in, was al weg ;) )

De zwarte: AFBLIJVEN
Of je moet een hobby project zoeken...

ff paar dingen:
- Spatscherm linksvoor is eraf geweest en niet goed teruggezet, roest onderaan bij de deur.
- Zelfde hoekje op de deur ook roest
- Beide achterschermen roest, rechts al ooit bijgewerkt.
- Linkse dorpel blaasjes onder de instaplijst
- Linksachter ooit gespoten, waarschijnlijk licht tikje gehad, want je ziet weinig / niks aan de auto zelf.
- Achterlichten: plastic aan de bovenkant in de buitenhoeken weggesneden, tenzij dit OEM is... foto iemand?
- Staat geadverteerd als helemaal origineel, dit is zeker niet het geval. Uitlaatje, OMP vpb achter boven, STR cigarettenaansteker, dat soort overblijfselen.
- Motor: zuigerveren gaar, benzine bij de olie, blauwe rook bij starten en zow
- Motorruimte: lijkt wel een warzone. Ik weet niet wat voor smurrie er overal zit, maar das nie pluis

Het enige goede is het interieur! Buitenste bolsters wel ietsjes zichtbaar, zoals bij alle ITR's, maar verder helemaal netjes. Geen mattenset, dus wel wat viezigheid in de vloermat. Niks ernstigs.

Hoe dan ook: hij staat geadverteerd voor € 11.750 en is van 10/98... dat kost dus nog eens 1300+ euries BPM. Deze auto is het alleen waard als je hem voor 8000 mee kunt nemen... En je de moeite erop wilt doen...
Ik heb verder niet onderhandelt en aangezien de verkoper ERG lang bezig was met een andere klant zijn we uiteindelijk maar lekker naar huis gegaan... Eigenlijk wilde ik nog een testritje doen (ik was er toch en heb al veeeeel te lang geen VTEC meer gevoeld) maar dat schoot dus niet op...

Volgende keer beter hoop ik dan maar.
Voodoo

Post by Voodoo »

Jammer, je kan beter even geduld hebben ipv een kopen die allerlei mankenmenten heeft :shock:
HONDA

Post by HONDA »

Koop mijne dan ook... :D

Overigens is dat van die achterlichten standaard. Die zijn geen van allen netjes afgesneden.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
baRt

Post by baRt »

maak eens een foto van de jouwe? wil ik eigenlijk wel eens zien ;)

en de jouwe: mij best, maar dan moeten we het eens kunnen worden over de prijs he lieverd...
HONDA

Post by HONDA »

Foto's van mijn wagen? Ehhh www.honda-integra.nl staan er zat. :D

Geen roest, geen krassen, geen beschadigingen, geen deukjes, geen steenslag, geen olieverbruik, geen fratsen...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Katana

Post by Katana »

VTECCIE wrote: geen fratsen...

Die heb je net allemaal verkocht! :D
mr. X

Post by mr. X »

Aiyoku wrote:
VTECCIE wrote: geen fratsen...

Die heb je net allemaal verkocht! :D

vind niet zozeer dat je daar iets uit kan afleiden. ook al heeft de motor enkele mod's (gehad) wil niet zeggen dat hij daarom ook minder is onderhouden :!:
vooral als hij van een liefhebber is geweest (bijv. sander) en die hem dan verkoopt, zal ík het persoonlijk ook geen nadeel vinden dat er mod's op (hebben) gezeten!
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

VTECCIE wrote:Foto's van mijn wagen? Ehhh www.honda-integra.nl staan er zat. :D

Geen roest, geen krassen, geen beschadigingen, geen deukjes, geen steenslag, geen olieverbruik, geen fratsen...

geen fratsen , dat scheelt :lol:
HONDA

Post by HONDA »

Met fratsen bedoelde ik rare verborgen gebreken en niet de mods. De mods die op de wagen hebben gezeten waren allemaal van top kwaliteit plus dat ik niet zie wat bijvoorbeeld een uitlaatlijn zegt over hoe er met een wagen is omgegaan... :roll:
roblom

Post by roblom »

Zag er vorige week hier een zwarte rijden met garage kentekenplaten erop, zo op het oog zag hij er goed uit. Ben al aan het zoeken geweest in plaatselijke kranten enzo of hij hier toevallig te koop zou staan bij een garage maar kan niks vinden. Als ik wat weet dan laat ik het horen.
Katana

Post by Katana »

VTECCIE wrote:Met fratsen bedoelde ik rare verborgen gebreken en niet de mods. De mods die op de wagen hebben gezeten waren allemaal van top kwaliteit plus dat ik niet zie wat bijvoorbeeld een uitlaatlijn zegt over hoe er met een wagen is omgegaan... :roll:

Weet ik, het was maar een geintje :-)
baRt

Post by baRt »

@sander: pics met de klep open van de bovenkant van de lampen, dat bedoelde ik... staat dat er ergens tussen?

hehehe

ik ken je auto verders goed genoeg om te weten dat ik me weinig / geen zorgen hoef te maken...
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

b16a1 wrote:@sander: pics met de klep open van de bovenkant van de lampen, dat bedoelde ik... staat dat er ergens tussen?

hehehe

ik ken je auto verders goed genoeg om te weten dat ik me weinig / geen zorgen hoef te maken...

een nettere zal je niet gauw vinden denk ik :wink:
baRt

Post by baRt »

daarom :)

ow ja: die zwarte... had wel meer roest dan vermeld... ben nog wat vergeten... ZO erg was het... hahaha

- Roest achter tankklepje (laspunten binnenste en buitenste plaatwerk, waar CRXen ook altijd last van hebben)
- Roest in de kofferbak, bij reservewiel, dus heeft watertroubles gehad... vandaar mijn bedenkingen bij die achterlichten

uhmmm was volgens mij nog wel meer, maar ik WIL er niet eens meer over denken...
Locked