even voorstellen (2)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
martijn

even voorstellen (2)

Post by martijn »

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn ben 30 jaar en woon in bloemendaal ( erg he )
Mijn beroep is sportleraar en heb als hobby auto's.
Maar als Honda gek pas een jaar, ik ben overtuigd door iemand die bij ons sport en helemaal gek is van Honda. (crx v-tec,accoord,cbr600 rr)

Door mijn zoektocht naar een andere auto heb ik naar veel mensen geluisterd en veel dingen in mijn opgeslagen.
Sinds een jaar ben ik weg van de Civic type R.
,maar loop bij veel dealers steeds tegen de lamp.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen om een nette en niet misbruikte CTR te vinden.

Met vriendelijke groet,

MARTIJN
HONDA

Post by HONDA »

Welkom Martijn!

Ik hoop dat je vindt wat je zoekt. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
slydawg

Post by slydawg »

Welkom Martijn,
Ik ben zelf ook eigenaar van een CTR. Ik zal voor je uit kijken als ik er 1 tegenkom, had je nog voorkeur kwa kleur enz enz?
HondArd

Post by HondArd »

Nogmaals welkom 8)
VTECRob

Post by VTECRob »

Nog een keertje Welkom... :wink:
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Dan hier ook welkom als die andere dicht zit :razz:
Civic Type S
DC2

Post by DC2 »

Welkom en succes met de ctr zoektocht! :-)
martijn

zoektocht naar de CTR

Post by martijn »

Naar aanleiding van jullie reactie ben ik vandaag 02-08-2005
naar van Nieuwkerk gegaan om te kijken naar die zilveren CTR en hier ook een stukje in wezen rijden.

Zag er erg mooi uit maar had toch nog wel wat schoonheidsfoutjes ( ben zelf wel een mierenwipper), maar ja een liefhebber.

Verder zou ik willen vragen aan jullie er staat ook in heerhugowaard een CTR is daar bij jullie wat van bekend 17-HZ-XN. Bij honda Welman.

Mocht ik inmiddels al vervelend zijn, hoor ik dat.

Thanx MARTIJN
VTECRob

Post by VTECRob »

Bij mij niet bekend... Maar dat zegt ook niet zoveel...

Misschien ook nog een kijkje nemen bij van Nieuwkerk in Mijdrecht?
Daar staat een zwarte CTR, die van een lid is geweest (Dimer).
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Mocht ik inmiddels al vervelend zijn, hoor ik dat.

Als dat zo was dan was het op het forum vrij leeg. :wink:

De civic van Welman ken ik niet maar Ron wel.
Dus die zal nog wel reageren.

suc6 met de zoektocht
VTECRob

Post by VTECRob »

Zojuist terug van de Honda Dealer in Mijdrecht...

Even geinformeerd naar de zwarte CTR, deze staat ook nog steeds te koop...
eteuben

Re: zoektocht naar de CTR

Post by eteuben »

martijn wrote:Zag er erg mooi uit maar had toch nog wel wat schoonheidsfoutjes...

Wat voor foutjes?
Foutjes die, bij eventuele aankoop, door de dealer niet op te lossen zijn?
martijn

opheldering

Post by martijn »

Wat ik bedoel met foutjes zijn de velgen beschadigingen en in de deuren van die parkeerschades en die worden door de dealer niet gerepareerd.
Daar ben ik dan zelf verantwoordelijk voor.

Ik wil zeker dat als ik een CTR koop wil ik hem ook graag in topvorm, maar dat begrijpen jullie vast wel.

Natuurlijk wil ik wel wat uitgeven voor de auto maar er zijn grenzen :D

Ik ga vandaag of morgen nog naar hilversum naar Welman om te kijken naar die CTR, en als in het weekend het haal rijd ik ook nog even naar s'Hertogenbosch omdat er daar bij een garagebedrijf ( geen Honda ) ook een CTR staat.
IvoG

Post by IvoG »

Dan betaal je ergens de hoofdprijs voor een CTR zonder velgenschade of parkeerdeukjes, blijkt een jaar later dat de motor helemaal afgeragd is door de vorige eigenaar.

Dan heb ik liever een exemplaar met enkele schoonheidsfoutjes die voor niet al te veel geld op te lossen zijn, waar ik wel minder voor betaal en waarvan de staat van de motor, bak, en ophanging goed is.

En ook op de gloednieuwste auto zitten binnen de kortste keren parkeerdeukjes op, daar zorgt de doorsnee autogebruiker wel voor :roll:
Dimer

Post by Dimer »

Welkom!

Mijn oude CTR heeft nieuwgespoten velgen en de parkeerdeukjes zijn eruit gehaald.

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... &&start=20 hier staan nog wel wat foto's
accordR alias AccordS

ook nog even naar s'Hertogenbosch omdat er daar bij een garagebedrijf ( geen Honda ) ook een CTR staat.

bij wie staat ie?
Ga ik wel even voor je kijken is vlak bij mij.

Als het niks is hoef je ook geen eind te rijden.
dan zal ik er ook wel gelijk foto's van maken.

gr. accordR
eteuben

Re: opheldering

Post by eteuben »

martijn wrote:Wat ik bedoel met foutjes zijn de velgen beschadigingen en in de deuren van die parkeerschades en die worden door de dealer niet gerepareerd.
Daar ben ik dan zelf verantwoordelijk voor.

Van de velgen kan ik me voorstellen, maar je kunt toch aangeven dat de deal doorgaat als bijvoorbeeld de linkerdeur deukjes vrij wordt gemaakt. Wil de dealer dat niet, dan haak jij af. Ze kunnen heel wat deukjes wegkrijgen zonder spuiten. Gewoon lepelen van binnenuit...

Ze willen heus verkopen hoor en zeker een CTR, die toch een select beperkt publiek trekt. Of betaal jij de prijs die op de kaart staat?? De meeste onderhandelen hoor... (afdingen heet dat)

PS.
Heb zelf 4 jaar in de autoshowroomverkoop gezeten :wink:
martijn

Thanx

Post by martijn »

Dat zou ik heelerg waarderen AccordR.
Het is voor mij 1uur en 3 kwartier rijden het is bij garagebedrijf John van der RIJT adress is Groenendal nummer 1 post code 5405 AS Uden
een zilveren CTR.

Eteuben ikweet wat je bedoeld maar hij was niet erg flexibelmet onderhandelen ik ben zelf gaan informeren wat het moest kosten om hem in topvorm te krijgen en dat was best een hoop.Ik heb nog geen haast.

Mijn auto is vorige week verkocht en ikrij nog wel ff in de autovan mijn vriendin ( clio ) :o ops:

Thanx aan iedereen die heeft gereageerd.
Je ziet ermaar weinig op het internet tekoop staat CTR en ikben erg kieskeurig dus ik heb nog een lange maar leuke zoektocht.
accordR alias AccordS

John van der RIJT adress is Groenendal nummer 1 post code 5405 AS Uden

o ik dacht in den Bosch.
Dat is namelijk maar een kwartiertje van mij, alleen Uden is zeker voor mij ook nog 50 min. rijden. :-?

Maar als het uitkomt ga ik wel even kijken.
:wink:
gr.
martijn

Post by martijn »

Maakt niet uit AccordR ik ga morgen op visite in zeeland en ik maak er een uitje van eerst even naar Uden en dan door naar visite.
Locked