even voorstellen (2)
even voorstellen (2)
Hallo allemaal,
Ik ben Martijn ben 30 jaar en woon in bloemendaal ( erg he )
Mijn beroep is sportleraar en heb als hobby auto's.
Maar als Honda gek pas een jaar, ik ben overtuigd door iemand die bij ons sport en helemaal gek is van Honda. (crx v-tec,accoord,cbr600 rr)
Door mijn zoektocht naar een andere auto heb ik naar veel mensen geluisterd en veel dingen in mijn opgeslagen.
Sinds een jaar ben ik weg van de Civic type R.
,maar loop bij veel dealers steeds tegen de lamp.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen om een nette en niet misbruikte CTR te vinden.
Met vriendelijke groet,
MARTIJN
Ik ben Martijn ben 30 jaar en woon in bloemendaal ( erg he )
Mijn beroep is sportleraar en heb als hobby auto's.
Maar als Honda gek pas een jaar, ik ben overtuigd door iemand die bij ons sport en helemaal gek is van Honda. (crx v-tec,accoord,cbr600 rr)
Door mijn zoektocht naar een andere auto heb ik naar veel mensen geluisterd en veel dingen in mijn opgeslagen.
Sinds een jaar ben ik weg van de Civic type R.
,maar loop bij veel dealers steeds tegen de lamp.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen om een nette en niet misbruikte CTR te vinden.
Met vriendelijke groet,
MARTIJN
-
zoektocht naar de CTR
Naar aanleiding van jullie reactie ben ik vandaag 02-08-2005
naar van Nieuwkerk gegaan om te kijken naar die zilveren CTR en hier ook een stukje in wezen rijden.
Zag er erg mooi uit maar had toch nog wel wat schoonheidsfoutjes ( ben zelf wel een mierenwipper), maar ja een liefhebber.
Verder zou ik willen vragen aan jullie er staat ook in heerhugowaard een CTR is daar bij jullie wat van bekend 17-HZ-XN. Bij honda Welman.
Mocht ik inmiddels al vervelend zijn, hoor ik dat.
Thanx MARTIJN
naar van Nieuwkerk gegaan om te kijken naar die zilveren CTR en hier ook een stukje in wezen rijden.
Zag er erg mooi uit maar had toch nog wel wat schoonheidsfoutjes ( ben zelf wel een mierenwipper), maar ja een liefhebber.
Verder zou ik willen vragen aan jullie er staat ook in heerhugowaard een CTR is daar bij jullie wat van bekend 17-HZ-XN. Bij honda Welman.
Mocht ik inmiddels al vervelend zijn, hoor ik dat.
Thanx MARTIJN
-
Re: zoektocht naar de CTR
martijn wrote:Zag er erg mooi uit maar had toch nog wel wat schoonheidsfoutjes...
Wat voor foutjes?
Foutjes die, bij eventuele aankoop, door de dealer niet op te lossen zijn?
opheldering
Wat ik bedoel met foutjes zijn de velgen beschadigingen en in de deuren van die parkeerschades en die worden door de dealer niet gerepareerd.
Daar ben ik dan zelf verantwoordelijk voor.
Ik wil zeker dat als ik een CTR koop wil ik hem ook graag in topvorm, maar dat begrijpen jullie vast wel.
Natuurlijk wil ik wel wat uitgeven voor de auto maar er zijn grenzen
Ik ga vandaag of morgen nog naar hilversum naar Welman om te kijken naar die CTR, en als in het weekend het haal rijd ik ook nog even naar s'Hertogenbosch omdat er daar bij een garagebedrijf ( geen Honda ) ook een CTR staat.
Ik wil zeker dat als ik een CTR koop wil ik hem ook graag in topvorm, maar dat begrijpen jullie vast wel.
Natuurlijk wil ik wel wat uitgeven voor de auto maar er zijn grenzen

Ik ga vandaag of morgen nog naar hilversum naar Welman om te kijken naar die CTR, en als in het weekend het haal rijd ik ook nog even naar s'Hertogenbosch omdat er daar bij een garagebedrijf ( geen Honda ) ook een CTR staat.
Dan betaal je ergens de hoofdprijs voor een CTR zonder velgenschade of parkeerdeukjes, blijkt een jaar later dat de motor helemaal afgeragd is door de vorige eigenaar.
Dan heb ik liever een exemplaar met enkele schoonheidsfoutjes die voor niet al te veel geld op te lossen zijn, waar ik wel minder voor betaal en waarvan de staat van de motor, bak, en ophanging goed is.
En ook op de gloednieuwste auto zitten binnen de kortste keren parkeerdeukjes op, daar zorgt de doorsnee autogebruiker wel voor :roll:
Dan heb ik liever een exemplaar met enkele schoonheidsfoutjes die voor niet al te veel geld op te lossen zijn, waar ik wel minder voor betaal en waarvan de staat van de motor, bak, en ophanging goed is.
En ook op de gloednieuwste auto zitten binnen de kortste keren parkeerdeukjes op, daar zorgt de doorsnee autogebruiker wel voor :roll:
Welkom!
Mijn oude CTR heeft nieuwgespoten velgen en de parkeerdeukjes zijn eruit gehaald.
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... &&start=20 hier staan nog wel wat foto's
Mijn oude CTR heeft nieuwgespoten velgen en de parkeerdeukjes zijn eruit gehaald.
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... &&start=20 hier staan nog wel wat foto's
-
Re: opheldering
martijn wrote:Wat ik bedoel met foutjes zijn de velgen beschadigingen en in de deuren van die parkeerschades en die worden door de dealer niet gerepareerd.
Van de velgen kan ik me voorstellen, maar je kunt toch aangeven dat de deal doorgaat als bijvoorbeeld de linkerdeur deukjes vrij wordt gemaakt. Wil de dealer dat niet, dan haak jij af. Ze kunnen heel wat deukjes wegkrijgen zonder spuiten. Gewoon lepelen van binnenuit...
Ze willen heus verkopen hoor en zeker een CTR, die toch een select beperkt publiek trekt. Of betaal jij de prijs die op de kaart staat?? De meeste onderhandelen hoor... (afdingen heet dat)
PS.
Heb zelf 4 jaar in de autoshowroomverkoop gezeten :wink:
Thanx
Dat zou ik heelerg waarderen AccordR.
Het is voor mij 1uur en 3 kwartier rijden het is bij garagebedrijf John van der RIJT adress is Groenendal nummer 1 post code 5405 AS Uden
een zilveren CTR.
Eteuben ikweet wat je bedoeld maar hij was niet erg flexibelmet onderhandelen ik ben zelf gaan informeren wat het moest kosten om hem in topvorm te krijgen en dat was best een hoop.Ik heb nog geen haast.
Mijn auto is vorige week verkocht en ikrij nog wel ff in de autovan mijn vriendin ( clio )
ops:
Thanx aan iedereen die heeft gereageerd.
Je ziet ermaar weinig op het internet tekoop staat CTR en ikben erg kieskeurig dus ik heb nog een lange maar leuke zoektocht.
Het is voor mij 1uur en 3 kwartier rijden het is bij garagebedrijf John van der RIJT adress is Groenendal nummer 1 post code 5405 AS Uden
een zilveren CTR.
Eteuben ikweet wat je bedoeld maar hij was niet erg flexibelmet onderhandelen ik ben zelf gaan informeren wat het moest kosten om hem in topvorm te krijgen en dat was best een hoop.Ik heb nog geen haast.
Mijn auto is vorige week verkocht en ikrij nog wel ff in de autovan mijn vriendin ( clio )

Thanx aan iedereen die heeft gereageerd.
Je ziet ermaar weinig op het internet tekoop staat CTR en ikben erg kieskeurig dus ik heb nog een lange maar leuke zoektocht.
-