Vanaf de Franse grens de snelweg af en helemaal binnendoor over de kleinste wegen die Frankrijk kent regelrecht naar Le Mans.
In dat hele stuk ben ik maar 3 stoplichten tegen gekomen en de gemiddelde snelheid kwam in de buurt van de 80km/h Dus af en toe rustig door de dorpjes en dan weer met 120 door de velden en bossen met haarspeldbochten en al!!
De een kaart lezen (1:200.000 Michelin gids) en de ander sturen, sturen en nog eens sturen!! Waanzinnig wat een bochten zoeker is het toch. Op de ronde wegen was het wel opletten dat je je stuur goed vast hebt ivm spoorvoorming maar de R is echt heel erg geschikt om over de binnenwegen van Frankrijk te rijden. Ik kan het iedereen aanbevelen om ook eens te doen. Gewoon kaart mee en rijden maar, je ziet wel waar je uit komt, tentje mee en gaan met die bannaan.
Het verbruik is dan ook nog eens bijzonder laag te noemen. Ik haal normaal nooit zuiniger dan 1:10 maar nu inclusief Toda nokken assen haalde ik 1:13!! Een absoluut record voor mij.
Door het vette koppel van de Toda's was meer dan 4000 toeren nooit nodig. En door die lage toeren blijft je verbruik erg laag.
Hier wat foto's van de reis over de binnenwegen en een paar van de race.
Het was een superweekend!!! En de R heeft daar erg bij geholpen!!

Dit waren de wegen die we bereden, je komt echt niemand tegen.

Honda in het dorp....

lammers

S'nachts

De winnaar

De verrassing