ik ben joshua,
ben van tielt west vlaanderen,
21 j
mechanieker als beroep bij carrera motors in sint martens latem, gent
heb 2 civicjes , Civic EJ9 HB '98 en EK3 HB '97
en tja, mijn hobby, hoe raad je het, tuning en honda natuurlijk
mijn 1e wagen was een honda civic EJ9 1.4Is van '98, pre face lift
zo gekocht : ( was'k natuurlijk immens fier op :P )

toen 2 kleine accidentjes gehad op 2 weke tijd ( 2x in m'n recht, wel e :lol: , geen verkeerde ideeën direct :lol: )
toen hem in een ander kleurtje gestoken en wou een andere stijl uitgaan, wel met dezelfde kit, want was er verliefd op, zeker de voorbumper ( carbonne exemplaartj, maar moete nieuwe kope door die accidentjes, dus eentje die echt nie goe pastte, maja, was nix aan te doen ), 8 maandjes m'n vrije tijd ingestoken dan
foto hoe ze er daarna uitzag :

toen een mooie 30 duizend kilometers gerede, safe en zonder brokke, wel af en toe een haperingetje aan n drempel maar verders niks, was net van plan om hem af te werken, hier en daar wat bijspuite, EK9 zeteltjes en deurpanelen, kooitje erin enzo, dan PATS
bij het oversteken van een vrachtwagen accident gehad aan 75 a 80 km/h, ook terug in m'n recht, iemand die voor de vrachtwagen reed die naar links uitweek en t'was te laat, auto stond op een duiker zelfs, en met de zijkant op misschien 10 cm van een verlichtingspaal gepasseerd, ongelooflijk veel chance gehad
en met goed nieuws eruit gekomen, niks aan mij, auto niet perto verklaard, en nu er terug volop ingevlogen

fototje net na't accident :cry: :

en hoer ze er nu ongeveer bijstaat :

nu vooral druk bezig met al de pieces te verzamele die'k zoek en wil,
wil doodgraag een B16B inplante ( motor blijft wel stock dan ) en een EK9 onderstel, full EK9 outside, en interieur, tja, da zien we dan wel e :P
comments pls