LegalLowflyer - More piccas EK9 03/08

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
LegalLowflyer

LegalLowflyer - More piccas EK9 03/08

Post by LegalLowflyer »

ey iedereen, zit al een eindje op dit forum rond te neuzen en wa mee te lezen, en dacht van ja, zijn geen type r'tjes maarja :D

ik ben joshua,
ben van tielt west vlaanderen,
21 j
mechanieker als beroep bij carrera motors in sint martens latem, gent
heb 2 civicjes , Civic EJ9 HB '98 en EK3 HB '97

en tja, mijn hobby, hoe raad je het, tuning en honda natuurlijk
mijn 1e wagen was een honda civic EJ9 1.4Is van '98, pre face lift
zo gekocht : ( was'k natuurlijk immens fier op :P )

Image

Image

Image

Image

toen 2 kleine accidentjes gehad op 2 weke tijd ( 2x in m'n recht, wel e :lol: , geen verkeerde ideeën direct :lol: )

toen hem in een ander kleurtje gestoken en wou een andere stijl uitgaan, wel met dezelfde kit, want was er verliefd op, zeker de voorbumper ( carbonne exemplaartj, maar moete nieuwe kope door die accidentjes, dus eentje die echt nie goe pastte, maja, was nix aan te doen ), 8 maandjes m'n vrije tijd ingestoken dan
foto hoe ze er daarna uitzag :

Image

Image

Image

Image

Image

toen een mooie 30 duizend kilometers gerede, safe en zonder brokke, wel af en toe een haperingetje aan n drempel maar verders niks, was net van plan om hem af te werken, hier en daar wat bijspuite, EK9 zeteltjes en deurpanelen, kooitje erin enzo, dan PATS
bij het oversteken van een vrachtwagen accident gehad aan 75 a 80 km/h, ook terug in m'n recht, iemand die voor de vrachtwagen reed die naar links uitweek en t'was te laat, auto stond op een duiker zelfs, en met de zijkant op misschien 10 cm van een verlichtingspaal gepasseerd, ongelooflijk veel chance gehad
en met goed nieuws eruit gekomen, niks aan mij, auto niet perto verklaard, en nu er terug volop ingevlogen :D

fototje net na't accident :cry: :

Image

en hoer ze er nu ongeveer bijstaat :

Image

Image

Image

nu vooral druk bezig met al de pieces te verzamele die'k zoek en wil,

wil doodgraag een B16B inplante ( motor blijft wel stock dan ) en een EK9 onderstel, full EK9 outside, en interieur, tja, da zien we dan wel e :P

comments pls :D
mr. X

Post by mr. X »

Nice, maar ik zou die spuug lelijke koplampen, achterlichten, bumpers en motorkap eraf gooien :D

Binnenkort heb ik een OEM 5 lug beschikbaar voor je mocht je interesse hebben. Zal +- 1 maand gaan duren. Kan er een complete set van maken met velgen voor een zeer scherpe prijs.
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

mr. X wrote:Nice, maar ik zou die spuug lelijke koplampen, achterlichten, bumpers en motorkap eraf gooien :D

Binnenkort heb ik een OEM 5 lug beschikbaar voor je mocht je interesse hebben. Zal +- 1 maand gaan duren. Kan er een complete set van maken met velgen voor een zeer scherpe prijs.

de koplampen, achterlichten, bumpers en motorkap zijn de deur uit :lol:
alles komt veel simpeler, cleaner en strakker deze keer, geen zin meer in polyester en plamuurtoestanden, die tijd is me gepasseerd nu hihi :D

en ben wel ZEEEEER geintereseerd in de 5 lug, laat me er zeker iets van weten dank u!
Hayvan

Post by Hayvan »

Nice :D , ben benieuwd!
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

hier dan een voor mij dikke update voor de daily :D is nu bijna zoals'k m wil
dus nu zit de kelk er ook op (merk weet'k niet), de verlaging (Vmaxxx, vooraan op't platst, achteraan nog 2 cm draad over, maar auto staat redelijk recht zo, achteraan zet'k hem wss wat hoger ( op de ene foto zie je hoe ik m wil, stond net met z'n rechterachterwiel in een put

hierna dan nog een lipje voor en achter ( welke weet'k ng nie ) en de mistlichtjes ( zo van die gewone ronde in de grille in de bumper

Image

Image

Image

Image

Image

en hier nog een foto van dit weekend toertje te doen me 2 mate van me

Image

comments :D
mr. X

Post by mr. X »

De witte staat te ver af om commentaar te geven, de zwarte is lelijk want je ziet zijn achterlichten niet, de jouwe ligt te laag en je uitlaat is te zichtbaar.

:D
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ik vind je wielen best wel cool.
Welk merk en type is dat ? ( Nee niet voor de Integra... )
'98 JDM Integra Type-R
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

L4urenZ wrote:Ik vind je wielen best wel cool.
Welk merk en type is dat ? ( Nee niet voor de Integra... )

zijn lenso's maar die maken ze niet meer
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

en hierbij spy piccie :

Image

civic2002

Post by civic2002 »

LegalLowflyer wrote:en hierbij spy piccie :

Image

nicee type R veel plezier ervan wat ik van kan zien ziet hij er goed uit.
Ik blijf het en mooie auto vinden.zelf heb ik een 1.4 bj 98 gehad in het zwart.
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

d kas is in goede staat, mechanisch ook goed behalve wa kms erop, voorbumper is eens slecht herdaan geweest, koppeling is versleten, of drukgroep, of vliegwiel ook, ng geen idee, motor draait perfect, enkel lawaai in delco ( rollementj kapot ), en her en der wa prutskes :D

zou zelf ook nog ns een zwarte wille, vind'k vette look black on black EK :D
civic2002

Post by civic2002 »

LegalLowflyer wrote:d kas is in goede staat, mechanisch ook goed behalve wa kms erop, voorbumper is eens slecht herdaan geweest, koppeling is versleten, of drukgroep, of vliegwiel ook, ng geen idee, motor draait perfect, enkel lawaai in delco ( rollementj kapot ), en her en der wa prutskes :D

hoi

Kms maakt voor honda gelukkig niet zoveel uit.En plaatwerk en bumpers zijn gelukkig niet zoveel werk als je een beetje handig bent.koppeling vervangen is alleen wat minder werk.
Ja zwart vind ik zowiezo een van de mooiste kleuren voor honda.ik had op de mijne mooie vti velgen van de eg versie met een antraciet kleur erop met een parel effect van paars als de zon erop scheen stond echt mooi.

gr vico
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

civic2002 wrote:
LegalLowflyer wrote:d kas is in goede staat, mechanisch ook goed behalve wa kms erop, voorbumper is eens slecht herdaan geweest, koppeling is versleten, of drukgroep, of vliegwiel ook, ng geen idee, motor draait perfect, enkel lawaai in delco ( rollementj kapot ), en her en der wa prutskes :D

hoi

Kms maakt voor honda gelukkig niet zoveel uit.En plaatwerk en bumpers zijn gelukkig niet zoveel werk als je een beetje handig bent.koppeling vervangen is alleen wat minder werk.
Ja zwart vind ik zowiezo een van de mooiste kleuren voor honda.ik had op de mijne mooie vti velgen van de eg versie met een antraciet kleur erop met een parel effect van paars als de zon erop scheen stond echt mooi.

gr vico

toevallig zin om ns n picca te tone? vraag me af hoe da staat :D
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

en terwijl 'k toch aan't poste ben

hier wa meer piccas :

Image

Image

Image

Image

et voila :D
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Nice Ek9!
civic2002

Post by civic2002 »

LegalLowflyer wrote:
civic2002 wrote:

hoi

gr vico

toevallig zin om ns n picca te tone? vraag me af hoe da staat :D

hoi

Ik zal even kijken of ik nog ergens foto heb,want ik heb er toen wel een gemaakt met die ve;gen eronder.Ik heb de auto zelf niet zolang gehad vandaar dat ik niet zoveel foto's ervan heb.

gr vico
civic2002

Post by civic2002 »

hoi

ik heb twee foto's kunnen vinden die ik nog bij mijn emails had staan.
Zijn wel met mijn oude telefoon gemaakt.

Image

Image
LegalLowflyer

Post by LegalLowflyer »

@ benjdmin : thx!

@ civic2002 : doet me zin krijge om da te doen bij m'n daily, de lenso's vliegen waarschijnlijk buiten dusja :D zou een mooie vervanger zijn :D
civic2002

Post by civic2002 »

LegalLowflyer wrote:@ benjdmin : thx!

@ civic2002 : doet me zin krijge om da te doen bij m'n daily, de lenso's vliegen waarschijnlijk buiten dusja :D zou een mooie vervanger zijn :D

hoi

Ik vind het nog steeds mooie velgen en zeker in deze kleur.
Een kennis van mij had ze in deze speciale kleur gespoten voor mij.
want de meesten hebben er gewoon antraciet of grijs erop.
Ik heb ze zelf een paar maanden geleden verkocht.
Want ik heb nu zelf 5 gaats dus overbodig.
Ik ben af en toe nog wel aan het kijken voor andere velgen.

gr vico
Locked