Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?
Gr, Sander
Velgen reparatie
Re: Velgen reparatie
CTR-Almere wrote:Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?
Gr, Sander
Hi Sander,
In Heerhugowaard zit Nico Bakker. Deze is echt een van de beste op het gebied van het herstellen van velgen. Misschien even telefonisch contact opnemen? Ik heb zelf nu enkele vrienden en kennissen naar Nico Bakker verwezen en zij zijn allen ontzettend tevreden!
http://www.bakker-framebouw.nl/products
Succes!

-
SteefO wrote:CTR-Almere wrote:Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?
Gr, Sander
Hi Sander,
In Heerhugowaard zit Nico Bakker. Deze is echt een van de beste op het gebied van het herstellen van velgen. Misschien even telefonisch contact opnemen? Ik heb zelf nu enkele vrienden en kennissen naar Nico Bakker verwezen en zij zijn allen ontzettend tevreden!
http://www.bakker-framebouw.nl/products
Succes!![]()
Oké thanks

CTR-Almere wrote:Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?
Gr, Sander
Ik heb exact hetzelfde kado gekregen. Hou ons op de hoogte wat het kost en hoe het bevalt, mocht je het laten doen. =)