Velgen reparatie

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
CTR-Almere

Velgen reparatie

Post by CTR-Almere »

Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?

Gr, Sander
SteefO

Re: Velgen reparatie

Post by SteefO »

CTR-Almere wrote:Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?

Gr, Sander

Hi Sander,

In Heerhugowaard zit Nico Bakker. Deze is echt een van de beste op het gebied van het herstellen van velgen. Misschien even telefonisch contact opnemen? Ik heb zelf nu enkele vrienden en kennissen naar Nico Bakker verwezen en zij zijn allen ontzettend tevreden!

http://www.bakker-framebouw.nl/products

Succes! :D
CTR-Almere

Post by CTR-Almere »

SteefO wrote:
CTR-Almere wrote:Ik heb nu een tijdje m'n ep3 en ik heb van de vorige eigenaar nogal wat stoeprand schade kado gekregen (echte waar kreeg ik er gratis bij :evil: ). Nu kom ik het tijdens het wassen elke keer weer tegen en begin me er steeds meer te ergeren. Dus weet iemand een goede reparateur? en wat ga zo'n geintje kosten om 4 velgen te laten repareren?

Gr, Sander

Hi Sander,

In Heerhugowaard zit Nico Bakker. Deze is echt een van de beste op het gebied van het herstellen van velgen. Misschien even telefonisch contact opnemen? Ik heb zelf nu enkele vrienden en kennissen naar Nico Bakker verwezen en zij zijn allen ontzettend tevreden!

http://www.bakker-framebouw.nl/products

Succes! :D

Oké thanks :D ik zal em even bellen. :-) .
XavCTR

Post by XavCTR »

Gr, Sander

Ik heb exact hetzelfde kado gekregen. Hou ons op de hoogte wat het kost en hoe het bevalt, mocht je het laten doen. =)
Tha Bla

Post by Tha Bla »

Hier zijn mijn velgen ook gemaakt, misschien dat autodre daar ook al is geweest, aan hem heb ik ook het zelfde adres doorgegeven.
Al met al goed bedrijf.

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Sincx

Post by Sincx »

Zomaar algemeen.....wat kost het om velgen te repareren/spuiten bij erkend bedrijf ?
Vroeger wel is een schade velg gehad en voor het geld ze toen vroegen heb ik een nieuwe velg gekocht :lol:
jupke

Post by jupke »

Sincx wrote:Zomaar algemeen.....wat kost het om velgen te repareren/spuiten bij erkend bedrijf ?
Vroeger wel is een schade velg gehad en voor het geld ze toen vroegen heb ik een nieuwe velg gekocht :lol:

ik was voor polijsten+poedercoaten van het hart 200,- kwijt 4 stuks
Wheelcare in Zeeland
Locked