Een tijd geleden van Honda HerVen een érg mooi 'doek' gekregen waar ik super blij mee ben. Heb er (nog) geen foto van genomen. Soichiro Honda staat er heel groot op staat met een van zijn bekende uitspraken. Ik zal er binnenkort eens een foto van maken want deze zijn niet te koop. Deze ligt overigens al sinds dat ik hem gekregen heb achter in de Integra. Zo vind ik dat de gedachte van de beste man altijd met me mee rijdt. :-).
Gisteren was ik namelijk bij de Honda dealer in Eindhoven geweest en die hadden nog veel meer van die doeken hangen. Man o man wat zou ik die graag allemaal willen hebben! Een héle, grote van ongeveer 4 bij 4 meter en vier van het formaat dat ik heb (2 meter bij 1 meter schat ik). Een van die vier die ze daar ook hadden, heb ik gekregen van HerVen.
Ik vroeg nog nadrukkelijk naar de doeken en of ze te koop waren, tegen welke prijs interesseerde me niet, maar hij vertelde me dat het pertinent niet mogelijk was deze te kopen. Het was dan wel een stugge verkoper maar ik ga mijn geluk nog eens halen bij de man van het magazijn daar :wink:.
Daar zou ik letterlijk veel voor over hebben. Wat een prachtige doeken waren dat.
Oh, de ITR kartonnen poster is ook heel gaaf