ITR showroom poster

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
DC2

ITR showroom poster

Post by DC2 »

Ik heb er nooit actief naar gezocht, maar toch wel met enige regelmatig op verschillende marktplaatsen gekeken, de afgelopen jaren moet ik erbij zeggen, want het leek erop dat deze specifieke ITR poster onvindbaar was. Enkele weken geleden eindelijk gevonden (kartonnen poster):

8)
Image

Subtitel: "First man, then machine"
S.J.

Post by S.J. »

Oeh dat is een hele mooie. Ik heb ook 2 dealerposters hangen van de Integra.
1 hele grote zo groot als me muur die hing vroeger bij TCC.
Andere gewoon van de voorkant.
DC2

Post by DC2 »

Cool, die van TCC herinner ik me wel ja.
Rikky

Post by Rikky »

damn ik wil ook zo'n pooster :kwijl:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
HONDA

Post by HONDA »

Ik heb er één in de schuur. Als je langskomt mag je er op kwijlen... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Rikky

Post by Rikky »

HONDA wrote:Ik heb er één in de schuur. Als je langskomt mag je er op kwijlen... :D

Haha, maar erop kwijlen is zo'n zonde.... :lol:

Edit: Moet wel het weer eerst beter zijn.... :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Een tijd geleden van Honda HerVen een érg mooi 'doek' gekregen waar ik super blij mee ben. Heb er (nog) geen foto van genomen. Soichiro Honda staat er heel groot op staat met een van zijn bekende uitspraken. Ik zal er binnenkort eens een foto van maken want deze zijn niet te koop. Deze ligt overigens al sinds dat ik hem gekregen heb achter in de Integra. Zo vind ik dat de gedachte van de beste man altijd met me mee rijdt. :-).

Gisteren was ik namelijk bij de Honda dealer in Eindhoven geweest en die hadden nog veel meer van die doeken hangen. Man o man wat zou ik die graag allemaal willen hebben! Een héle, grote van ongeveer 4 bij 4 meter en vier van het formaat dat ik heb (2 meter bij 1 meter schat ik). Een van die vier die ze daar ook hadden, heb ik gekregen van HerVen.
Ik vroeg nog nadrukkelijk naar de doeken en of ze te koop waren, tegen welke prijs interesseerde me niet, maar hij vertelde me dat het pertinent niet mogelijk was deze te kopen. Het was dan wel een stugge verkoper maar ik ga mijn geluk nog eens halen bij de man van het magazijn daar :wink:.

Daar zou ik letterlijk veel voor over hebben. Wat een prachtige doeken waren dat.

Oh, de ITR kartonnen poster is ook heel gaaf :D
Rikky

Post by Rikky »

Ik wil ook een pooster :roll:

Hebbe hebbe hebbe hebbe
Locked