GTR R35 vs NSX

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Dimer

GTR R35 vs NSX

Post by Dimer »

Image

Image

Image

Image
mr. X

Post by mr. X »

Zo is het verschil nog eens duidelijk. Ze worden niet meer gemaakt zoals vroegah.

NSX is echt 1000 keer mooier.
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

1000 keer zou ik niet zeggen... NSX is zeker mooier, maar ik vind de R35 toch ook zeker wel wat hebben. Maar het verschil in "omvang" is echt ernstig :)
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

Nou de GTR als daily en de NSX in t weekend...

:razz:
t0n

Post by t0n »

NSX plz!
Angelus

Post by Angelus »

hehe, verschil is goed te zien, ik ben echt een honda lief hebber... maar de gtr wint het qua looks, zoveel mooier... en dan hebben we het niet eens over performance :p

beide erg mooie auto's. :)
MHG

Post by MHG »

Doe mij die witte maar! De NSX dan, de nieuwe GTR spreekt mij totaal niet aan. Dan vind ik de R34 toch stukken mooier.
Jo&

Post by Jo& »

Wow dan zie je weer hoe laat die NSX wel niet is!

Qua lengte en breedte valt wel mee...

Die GTR is wel mooi, maar ik vind de NSX er meer als een supersport auto uitzien.
Dimer

Post by Dimer »

Jo& wrote:Wow dan zie je weer hoe laat die NSX wel niet is!

Qua lengte en breedte valt wel mee...

Die GTR is wel mooi, maar ik vind de NSX er meer als een supersport auto uitzien.

Ik heb het nu 12:17, ik weet niet hoe laat het bij de NSX is?

All kidding aside.

De GTR lijkt wel een MPV naast de NSX! Jammer dat er geen NA2 +2002 model was die ernaast staat. Deze NSX is toch een beetje outdated qua styling als je 'm naast de GTR ziet. Beide zeer mooie auto's imo, maar als ik ze zo naast elkaar zie staan zou ik toch de NSX meenemen.
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Het mooie is dat de NSX zo prachtig tijdloos is en hier zelfs nog mooier oogt dan een hagelnieuwe GTR
Jo&

Post by Jo& »

Dimer wrote:
Jo& wrote:Wow dan zie je weer hoe laat die NSX wel niet is!

Ik heb het nu 12:17, ik weet niet hoe laat het bij de NSX is?
Oops haha gaat goed...

Dimer wrote:Beide zeer mooie auto's imo, maar als ik ze zo naast elkaar zie staan zou ik toch de NSX meenemen.

Me too!
Kwa rij gedrag weet ik het niet. Heb nog nooit in een GTR gereden.

bastiaan45 wrote:Het mooie is dat de NSX zo prachtig tijdloos is en hier zelfs nog mooier oogt dan een hagelnieuwe GTR

Ja he! Vind ik ook!
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Ik wist dat ik dit vaker gezien had, nu heb ik het gevonden..

Die GT-R is ook gewoon té groot. Ik heb zelf vorige week een Skyline R34 onderhouden en dat is echt een loei van een bakbeest. Onze BMW 330 stak er echt begaaid bij af.

Ik vind de GT-R een pracht van een auto, maar de proporties zijn wel erg behoorlijk.. verdraaid beeld of niet op deze foto

Image

http://jalopnik.com/356610/nissan-gt+r- ... red-to-r34
slydawg

Post by slydawg »

Is gezichts bedrog wat je hierboven ziet hehehe
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Klopt inderdaad, moet ik toch zeggen dat hij in het echt erg groot is. Heb ze nooit naast elkaar gezien irl.. hier is het wat verdraaid, maar dacht meteen aan deze foto..
Dirk V

Post by Dirk V »

Zo zien wij tenminste wat een bakbeest de GTR is ten opzicht van andere (oudere) sportwagens.

Als ik moest kiezen: natuurlijk de NSX, al is het alleen maar voor het betere geluid!
De GTR is te gedempt voor een High performance bak en met het vermogen van een NSX kan je vast voldoende plezier beleven.
Maar ik ga natuurlijk niet roepen dat de GTR niks is...als ik de kans krijg om er in de boenderen doe ik het uiteraard meteen! 8)
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

doe mij gewoon die witte maar.. :-)

kwam toevallig dit weekend een Skyline tegen R34 of 32 ofzo op onze mooie gladde snelwegen.. (zout is op he...)
Kan je zeggen dat gladde wegen niks is voor zo'n wagen.. ik hobbelde 110 km/h op de linker baan hem voorbij.. ik denk dat hij nog geen 60 reed. het leek of hij stilstond :-)

Die kerel volledig geconcentreerd achter het stuur.. :razz:
Dimer

Post by Dimer »

iVTEC-fab wrote:doe mij gewoon die witte maar.. :-)

kwam toevallig dit weekend een Skyline tegen R34 of 32 ofzo op onze mooie gladde snelwegen.. (zout is op he...)
Kan je zeggen dat gladde wegen niks is voor zo'n wagen.. ik hobbelde 110 km/h op de linker baan hem voorbij.. ik denk dat hij nog geen 60 reed. het leek of hij stilstond :-)

Als het een GTS (-T) was zou ik ook zo achter het stuur gezeten hebben!! De meeste GTSen in NL zijn niet meer standaard, dus met +300 pk op de achterwielen op ongestrooide wegen op waarschijnlijk zomerbanden..... wat zou jij doen?
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Dimer wrote:
iVTEC-fab wrote:doe mij gewoon die witte maar.. :-)

Als het een GTS (-T) was zou ik ook zo achter het stuur gezeten hebben!! De meeste GTSen in NL zijn niet meer standaard, dus met +300 pk op de achterwielen op ongestrooide wegen op waarschijnlijk zomerbanden..... wat zou jij doen?

helemaal niet de weg op gaan.. :lol:
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

kan ik beamen.

Heb zelf een Skyline gehad.

Is met nat weer al niet mee te rijden.

Laat staan met sneeuw. Dan ben je je auto of je leven moe.
mr. X

Post by mr. X »

Ik heb in zowel de R32 GT-R als in de R33 GT-R als in de R34 GT-R mee mogen rijden.

Tijdens het (mee)rijden in de R32 was het gigantisch nat. Hoe hard zo'n ding dan alsnog de bocht om hoekt hou je niet voor mogelijk. Daar schrok ik wel van. Zoals gezegd met alleen RWD is het wat riskant, zeker aangezien die dingen waarschijnlijk niet zo mooi te doseren zijn met hun veelal gigantische turbo hehe.
Locked