hehe, verschil is goed te zien, ik ben echt een honda lief hebber... maar de gtr wint het qua looks, zoveel mooier... en dan hebben we het niet eens over performance
Jo& wrote:Wow dan zie je weer hoe laat die NSX wel niet is!
Qua lengte en breedte valt wel mee...
Die GTR is wel mooi, maar ik vind de NSX er meer als een supersport auto uitzien.
Ik heb het nu 12:17, ik weet niet hoe laat het bij de NSX is?
All kidding aside.
De GTR lijkt wel een MPV naast de NSX! Jammer dat er geen NA2 +2002 model was die ernaast staat. Deze NSX is toch een beetje outdated qua styling als je 'm naast de GTR ziet. Beide zeer mooie auto's imo, maar als ik ze zo naast elkaar zie staan zou ik toch de NSX meenemen.
Klopt inderdaad, moet ik toch zeggen dat hij in het echt erg groot is. Heb ze nooit naast elkaar gezien irl.. hier is het wat verdraaid, maar dacht meteen aan deze foto..
Zo zien wij tenminste wat een bakbeest de GTR is ten opzicht van andere (oudere) sportwagens.
Als ik moest kiezen: natuurlijk de NSX, al is het alleen maar voor het betere geluid!
De GTR is te gedempt voor een High performance bak en met het vermogen van een NSX kan je vast voldoende plezier beleven.
Maar ik ga natuurlijk niet roepen dat de GTR niks is...als ik de kans krijg om er in de boenderen doe ik het uiteraard meteen! 8)
kwam toevallig dit weekend een Skyline tegen R34 of 32 ofzo op onze mooie gladde snelwegen.. (zout is op he...)
Kan je zeggen dat gladde wegen niks is voor zo'n wagen.. ik hobbelde 110 km/h op de linker baan hem voorbij.. ik denk dat hij nog geen 60 reed. het leek of hij stilstond :-)
Die kerel volledig geconcentreerd achter het stuur.. :razz:
iVTEC-fab wrote:doe mij gewoon die witte maar.. :-)
kwam toevallig dit weekend een Skyline tegen R34 of 32 ofzo op onze mooie gladde snelwegen.. (zout is op he...) Kan je zeggen dat gladde wegen niks is voor zo'n wagen.. ik hobbelde 110 km/h op de linker baan hem voorbij.. ik denk dat hij nog geen 60 reed. het leek of hij stilstond :-)
Als het een GTS (-T) was zou ik ook zo achter het stuur gezeten hebben!! De meeste GTSen in NL zijn niet meer standaard, dus met +300 pk op de achterwielen op ongestrooide wegen op waarschijnlijk zomerbanden..... wat zou jij doen?
iVTEC-fab wrote:doe mij gewoon die witte maar.. :-)
kwam toevallig dit weekend een Skyline tegen R34 of 32 ofzo op onze mooie gladde snelwegen.. (zout is op he...) Kan je zeggen dat gladde wegen niks is voor zo'n wagen.. ik hobbelde 110 km/h op de linker baan hem voorbij.. ik denk dat hij nog geen 60 reed. het leek of hij stilstond :-)
Als het een GTS (-T) was zou ik ook zo achter het stuur gezeten hebben!! De meeste GTSen in NL zijn niet meer standaard, dus met +300 pk op de achterwielen op ongestrooide wegen op waarschijnlijk zomerbanden..... wat zou jij doen?
Ik heb in zowel de R32 GT-R als in de R33 GT-R als in de R34 GT-R mee mogen rijden.
Tijdens het (mee)rijden in de R32 was het gigantisch nat. Hoe hard zo'n ding dan alsnog de bocht om hoekt hou je niet voor mogelijk. Daar schrok ik wel van. Zoals gezegd met alleen RWD is het wat riskant, zeker aangezien die dingen waarschijnlijk niet zo mooi te doseren zijn met hun veelal gigantische turbo hehe.