Vandaag weer eens gereden (zonder Gaskleppie, pfuhhh viel niet mee hoor!) maarrrrrrrrrr de laatste ronde (nr 5,dankzij mijn co-pilot Blowie, mijn zoon) ging errug lekker, heb samen gereden met een BMW 5 serie en een kale BMW 3serie (type ? met rolkooi), ging mooi gelijk op, qua vermogen was ik iets sneller, maar de 5 serie ging op kop na gele vlag situatie, ik zat achter de BMW 3 serie, liep heel lekker, vooral nadat ik hem passeerde net voor de "gate", kreeg een hele dikke duim!!

) Wat een sensatie met een 1.600 c.c.'tje tegen een 2 liter ?(BMW 3) en een BMW 5 serie (3 liter), wat loopt zo'n Honda met LSD hard in op de BMW's in de bochten!
Was mijn beste persoonlijke tijd (9:48"03 voorheen 9:50"16), maar wat zou het toch mooi zijn als ik 220 a 230 pk zou hebben met 260 a 280 Nm bij een toerental van 6 a 7K toeren!
Want een ronde daarvoor reed ik op met een renault Megane turbo 2,0 liter (225 Pk) dat haast gelijk op ging als we vlak reden, maar omhoog kom ik gewoon koppel tekort! (balen!)
Als het meezit ga ik eind dit jaar turbo (wel Hopelijk linear!), dan word het heel veel leuker! Dit als voorspel op de volgende fase.
Genesis