teggie R #700 NH-0

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
ee8

Post by ee8 »

chris wrote:zegt de volwassen vent die zich voorstelt als relschopper #1.. :thumbs:

gaat hem goed af trouwens, niet dat ik heel veel zin heb om er tegen in te gaan, zal dat hem besparen.....
Guest

Post by Guest »

tja man kan ik eraan doen overal waar ik kom en iets zeg er een hele discussie van komt, dit is het perfecte voorbeeld :wink: en ik wist al wat voor volk hier grotendeels ging zitten, dus ik al genoeg voor ik eraan begon. maar houdt me niet tegen hoor :twisted:
ee8

Post by ee8 »

crxke wrote:tja man kan ik eraan doen overal waar ik kom en iets zeg er een hele discussie van komt, dit is het perfecte voorbeeld :wink: en ik wist al wat voor volk hier grotendeels ging zitten, dus ik al genoeg voor ik eraan begon. maar houdt me niet tegen hoor :twisted:

jeetje, je zou haast denken dat het aan jou lag....
chris

Post by chris »

crxke wrote:tja man kan ik eraan doen overal waar ik kom en iets zeg er een hele discussie van komt, dit is het perfecte voorbeeld :wink: en ik wist al wat voor volk hier grotendeels ging zitten, dus ik al genoeg voor ik eraan begon. maar houdt me niet tegen hoor :twisted:

misschien, heel misschien.. heeft het iets te maken met de ontzettende berg onzin die je blijkbaar overal in staat bent uit te kramen..

wilde gok hoor..
Arno

Post by Arno »

crxke wrote:ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden, jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:

jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs244.ash1/17132_103223243038612_100000528102651_83217_3782136_n.jpg[/img]

als er maar een merkteken opplakt en het is in orde :lol: :roll:

Heb je de Shift-knop inmiddels al gevonden?
Guest

Post by Guest »

kan ik van jullie evengoed zeggen, meningen zijn relatief remember. woord respect doet wss geen belletje rinkelen. als hier morgen iemand bij wijze van spreken z'n itr roze laat spuitenn ga ik daar ook niet letterlijk zetten "wat voor een goor mislukt stuk stront is dat". sommigen denken echt wel dat ze het zijn hier, achter hun keyboard kunnen ze wel.. :wink:
Guest

Post by Guest »

Arno wrote:
crxke wrote:ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden, jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:

jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs244.ash1/17132_103223243038612_100000528102651_83217_3782136_n.jpg[/img]

als er maar een merkteken opplakt en het is in orde :lol: :roll:

Heb je de Shift-knop inmiddels al gevonden?

heb je je brein al gevonden?
mr. X

Post by mr. X »

crxke wrote:dus volgens jullie moet ik velgen van 2000€ kopen voor ik zeker ben dat ze niet kapotkraken?

Natuurlijk gaan dure velgen ook kapot bij een botsing. De manier waarop is juist belangrijk maar dát wil je maar niet begrijpen.

crxke wrote:ik snap het wel

Haha, écht niet.

crxke wrote:maar ik vind het allemaal dikke bullshit wat hier verkondigd wordt, omdat bij jullie iets alleen maar goed is als het pokkeveel geld kost, maar de kostprijs zegt niet altijd iets over de kwaliteit :idea: dat snappen jullie niet..

Waar denk je dat het spreekwoord: 'Goedkoop is duurkoop' vandaan komt? Dat is zeker ook bull-shit volgens jou?

crxke wrote:ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden

Weer begrijp je het punt niet. Jouw rijstijl zullen ze wel overleven, bij een botsing daarentegen desintegreren ze in tegenstelling tot dure velgen die buigen....

crxke wrote:jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:

Zegt de meneer die praktisch zonder interpunctie schrijft en sowieso nooit een hoofdletter gebruikt.

crxke wrote:jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten

Nog een mooi voorbeeld van jouw hoogstaande taalkunsten: 'wss'.
Ik veracht mezelf niet, mensen zoals jij die verachten we hier met z'n alle dus huppel maar weer snel naar andere fora waar je de populaire, goedkope, 'kwantiteit over kwaliteit' held uit gaat hangen.
Een tupperware forum waar ze geen verstand hebben hoe een motor werkt maar nog net begrijpen dat er benzine in de auto moet om hem vooruit te laten komen. Dat is meer jouw ding, daar zullen ze jouw verhalen prachtig vinden.

Het lijkt me toch dat ik in mijn vorige post het ook al kristal helder bracht..
Arno

Post by Arno »

Ohjee, een dubbelpost... weet je de edit-knop ook al niet te vinden?
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

crxke wrote:liefst hetgene waar eten in komt te liggen. :lol:

Maar dat wordt zo'n bende als je hem voor je hoofd houdt...
ee8

Post by ee8 »

crxke wrote:kan ik van jullie evengoed zeggen, meningen zijn relatief remember. woord respect doet wss geen belletje rinkelen. als hier morgen iemand bij wijze van spreken z'n itr roze laat spuitenn ga ik daar ook niet letterlijk zetten "wat voor een goor mislukt stuk stront is dat". sommigen denken echt wel dat ze het zijn hier, achter hun keyboard kunnen ze wel.. :wink:

ik zeg altijd eerlijk wat ik denk....

hou me zelf in meestal 8)
chris

Post by chris »

crxke wrote:kan ik van jullie evengoed zeggen, meningen zijn relatief remember. woord respect doet wss geen belletje rinkelen. als hier morgen iemand bij wijze van spreken z'n itr roze laat spuitenn ga ik daar ook niet letterlijk zetten "wat voor een goor mislukt stuk stront is dat". sommigen denken echt wel dat ze het zijn hier, achter hun keyboard kunnen ze wel.. :wink:

zegt de volwassen vent die zichzelf voorstelt als relschopper #1 VAN ACHTER ZIJN KEYBOARD!
Guest

Post by Guest »

mr. X wrote: Natuurlijk gaan dure velgen ook kapot bij een botsing. De manier waarop is juist belangrijk maar dát wil je maar niet begrijpen.

begrijp ik wel, maar ik heb al in genoeg auto-ongevallen gezeten om te weten dat je dood of leven niet van een buigende velg. die kans hangt 99% af van hoe je crasht, tegen welke snelheid, op wat.. die velgen alleen gaan je verschil niet maken op leven of dood, als je eraanmoet dan moet je eraan zo simpel is het. tegen de snelheden dat ik rij gaat die velg echt geen 100% uitsluitsel geven dat ik het overleef. de goedkope velg gaat btw scheuren, wat gaat er dan gebeuren? gaat er in boemerangvlucht een stuk velg binnenvliegen fzo?! ga ik daarom 3-4keer meer betalen? naar mijn mening niet, naar jouw mening wel. ieder zn ding toch, iedereen stelt zn prioriteiten. en als ze kapotgaan heb ik nog geld om 2 paar andere sets te kopen voor de prijs dat jij 1 set hebt.

btw nog ff iets vergeten, ben jaren geleden al 1keer scheef op mn velg vol gas tegen een stoeprand geknald met op een rond punt naar buiten te schuiven, en toen met dat ongeval op de antwerpse ring heb ik die muur ook geraakt met mn linkerwiel eerst. conclusie was steeds]ik snap het wel[/quote]

echt wel, het verschil is ik wil het niet snappen want ik ga niet akkoord met jullie denkwijze omdat ik gewoon zo niet redeneer. ieder z'n eigen ding, ik heb nu eenmaal geen "merkjunkie" redenering. dit om de simpele reden dat bv een volk velg 5jaar geleden wel extra versterkt kan zijn, maar de fabriek wil jaren later fors besparen dus de velgen worden minder versterkt. de laatste sterkte-test geldt dan mss van jaren terug en jullie kopen de velgen voor de volle pot omdat jullie die test lezen. wie is er dan gefopt? jullie hebben thuis geen metertje liggen om de sterkte te meten, dus in feite kunnen ze jullie alles wijsmaken.
ik koop ook middenklasse velgen (ze kosten 600€ voor een set) om het simpele feit dat als ik stoeprandschade zou rijden niet compleet gek zou worden, en als ik zin heb om andere te kopen er dan gewoon andere koop :wink: ik zit dan liever niet dagen sip te zijn en mn eigen af te vragen "waarom ben ik toch langs die stoeprand gegaan?!"

mr. X wrote: Waar denk je dat het spreekwoord: 'Goedkoop is duurkoop' vandaan komt? Dat is zeker ook bull-shit volgens jou?

je veralgemeent, er zal best dikke rommel tussen de goedkope stukken zitten idd. maar dan ook niet alles :wink: ik heb al genoeg ervaring met merkloze of goedkopere/minder bekend merk stukken, en met 99,9% van die stukken heb ik NOOIT problemen gehad. ze presteerden meestal bijna tot even goed als de merkstukken, maar het verschil is ik moet de dure naam en reclame niet betalen. je moet gewoon uitkijken wat je koopt.

mr. X wrote: Zegt de meneer die praktisch zonder interpunctie schrijft en sowieso nooit een hoofdletter gebruikt.

verschil is dat ik dat doe uit pure luiheid. als hij een -dt fout maakt is het uit pure stomheid.

mr. X wrote:Ik veracht mezelf niet, mensen zoals jij die verachten we hier met z'n alle dus huppel maar weer snel naar andere fora waar je de populaire, goedkope, 'kwantiteit over kwaliteit' held uit gaat hangen.
Een tupperware forum waar ze geen verstand hebben hoe een motor werkt maar nog net begrijpen dat er benzine in de auto moet om hem vooruit te laten komen. Dat is meer jouw ding, daar zullen ze jouw verhalen prachtig vinden.

Het lijkt me toch dat ik in mijn vorige post het ook al kristal helder bracht..

1) nog in geen 1000jaar dat ik er voor jou vandoor ga, als het je niet aanstaat negeer mn topic dan, simple as that.
2) toch raar dan dat ik elke keer als ik op hcb met iemand afspreek ik irl toch respect krijg, omdat dan duidelijk wordt dat iedereen wel met budget te kort zit en alles zo goedkoop mogelijk en toch met zo kwalitatief mogelijke stukken wil doen. en zo zijn er veel meer mensen dan je denkt. als jullie denken dat jullie hier met 3-4man de stem van een forum van een paar 100 mensen vertegenwoordigen, sorry maar dan ben je echt achterlijk en dan is je nek wel heel dik :wink:
mr. X

Post by mr. X »

crxke wrote:begrijp ik wel, maar ik heb al in genoeg auto-ongevallen gezeten om te weten dat je dood of leven niet van een buigende velg.

Ohnee, sorry ik zie het helemaal verkeer. Jij bent ervaringsdeskundige. Jammer dat je bij je vorige ongeluk niet hartstikke kapot gereden bent want dit gaat nergens over. Snappen doe je het gewoon niet. Je brengt jezelf, en andere, in gevaar met die goedkope troep van je.

crxke wrote:goedkope velg gaat btw scheuren, wat gaat er dan gebeuren?

Als een velg versplintert rij je verder op je remschijven, ophanging. De auto zal overhellen en de kans op overslaan wordt groter. Daarnaast zou het inderdaad ook zomaar kunnen dat zo'n stuk tegen je hoofd komt.

crxke wrote:en als ze kapotgaan heb ik nog geld om 2 paar andere sets te kopen voor de prijs dat jij 1 set hebt.

Als ze kapot gaan kan het zomaar zijn dat jij morsdood door de voorruit steekt dankzij je goedkope imitatie gordels :lol:. Niks geen nieuw setje kopen dus. Daarnaast geniet je van kwaliteit over het algemeen 3 tot 4 keer langer. Zelfde geldt voor merkkleding. Neem van mij maar aan dat die kleren na 4 jaar nog zo goed als nieuw zijn. Jij kan uit mijn kleding kast niet aanwijzen welke stukken oud zijn en welke nieuw. Niks anders dan merk spullen voor een auto.

crxke wrote:echt wel, het verschil is ik wil het niet snappen want ik ga niet akkoord met jullie denkwijze omdat ik gewoon zo niet redeneer. ieder z'n eigen ding, ik heb nu eenmaal geen "merkjunkie" redenering. dit om de simpele reden dat bv een volk velg 5jaar geleden wel extra versterkt kan zijn, maar de fabriek wil jaren later fors besparen dus de velgen worden minder versterkt. de laatste sterkte-test geldt dan mss van jaren terug en jullie kopen de velgen voor de volle pot omdat jullie die test lezen. wie is er dan gefopt? jullie hebben thuis geen metertje liggen om de sterkte te meten, dus in feite kunnen ze jullie alles wijsmaken.
ik koop ook middenklasse velgen (ze kosten 600€ voor een set) om het simpele feit dat als ik stoeprandschade zou rijden niet compleet gek zou worden, en als ik zin heb om andere te kopen er dan gewoon andere koop :wink:

Mooie drogreden.

crxke wrote:je veralgemeent, er zal best dikke rommel tussen de goedkope stukken zitten idd. maar dan ook niet alles :wink: ik heb al genoeg ervaring met merkloze of goedkopere/minder bekend merk stukken, en met 99,9% van die stukken heb ik NOOIT problemen gehad. ze presteerden meestal bijna tot even goed als de merkstukken, maar het verschil is ik moet de dure naam en reclame niet betalen. je moet gewoon uitkijken wat je koopt.

Haha, nee ik relativeer en zet je woorden zo simpel neer dat je jezelf er niet onderuit weet te praten.
Hoe weet je dat ze beter presteren? Je hebt ze beide toch niet getest? Niet beginnen over verhalen op internet want mensen die goedkope shit kopen scheppen graag op over de prestaties om het te rechtvaardigden.

crxke wrote:verschil is dat ik dat doe uit pure luiheid. als hij een -dt fout maakt is het uit pure stomheid.

Luiheid is veel erger dan domheid. Je weet en kan het namelijk wel maar hebt er geen zin in. Wat maakt dat je dan voor stuk onbenul? Jij vindt het ook prachtig als iemand dyslexie heeft? Die is ook stom volgens jou?

crxke wrote:1) nog in geen 1000jaar dat ik er voor jou vandoor ga, als het je niet aanstaat negeer mn topic dan, simple as that.
2) toch raar dan dat ik elke keer als ik op hcb met iemand afspreek ik irl toch respect krijg, omdat dan duidelijk wordt dat iedereen wel met budget te kort zit en alles zo goedkoop mogelijk en toch met zo kwalitatief mogelijke stukken wil doen. en zo zijn er veel meer mensen dan je denkt. als jullie denken dat jullie hier met 3-4man de stem van een forum van een paar 100 mensen vertegenwoordigen, sorry maar dan ben je echt achterlijk en dan is je nek wel heel dik :wink:

1) Hoeft ook niet, je wordt hier wel weg gekeken of stilgezwegen en niet alleen door mij. Lees eens terug en vertel me eens van hoeveel mensen je al een positieve reactie hebt gekregen? Precies.
2) Dat zegt meer over de mensen die met jou af (willen) spreken :lol: Dat niet het hele forum reageert is simpel. Mannen zoals jij zijn we hier best beu. We kunnen vragen aan elk forum lid of ze je even af willen zeiken. Ben je dan blij en ga je dan weg? Want het is best mogelijk hoor.
ee8

Post by ee8 »

afzeiken is neit lief....
Guest

Post by Guest »

dan brengen veel mensen veel mensen in gevaar moet ik zeggen.. en iedereen die bij rising sun performance ultralite velgen koopt dus ook. want die zijn ook cheapass volgens jou dan. dan zou volgens mij dus zo'n goede 50% een gevaar vormen voor anderen, nog niet bijgerekend degenen die bv met een halfgare wiellager rijdt die er elk moment kan afkraken. sorry ik heb grotere gevaren gezien van wrakken op de baan dan ik die velgen van 600€ per set koopt ipv 2000+, omdat die niet goed genoeg zijn voor meneertje X. ik ben idd de ervaringsdeskundige op dat gebied ja, ik denk niet dat er veel hier zijn die een velg beschadigen al zo grondig als mij uitgetest hebben. Ik had morsdood moeten zijn bij mijn vorige ongeval, want ik ben rondgegaan op 3 rijstroken waar op dat moment zoveel mensen reden dat er nog geen 20cm tussenafstand per auto was, in een zo goed als onbestuurbare auto. hoe ik erdoorgeraakt ben zelf geen idee, ik zag alleen maar overal auto's rond mij de moment zelf.

ik heb ze beiden niet getest nee, maar ik heb wel naast andere mensen gestaan die wel duurdere stukken steken hadden. verschil was miniem, en voor zo een prijsverschil zou ik het zeker niet doen. mn cheapass x-type header van welgeteld een paar 10$ (is een megan racing, zonder megan racing opgedrukt, scheelt alleen maar ff 350€ in kostprijs) had een ander toerenbereik door de lengte van de buizen onder-midden-boven die verschilden van andere merkheaders, maar meer verschil was er niet. als zelfs de mechaniekers van de honda-garage al zeggen na ermee gereden te hebben dat mijn sol heel goed vooruitging voor maar een esi te zijn, met een cheapass setup van nog geen 500€. of ga je die mensen hun oordeel ook al ontkennen, omdat je het toch allemaal beter weet mister know it all. ik denk dat die mensen al met meer hondas gereden hebben dan jij ooit zult rijden ventje :wink: en om er nog aan toe te voegen ik heb samen met iemand anders van dit forum (jawel!) 2 rmf headers besteld. die jongen had daarvoor een DC die het dubbele kostte. en nu gaat zn rmf beter dan zn DC zegt hij. dus weer maar eens.. bullshit van je, en ik ben niet de enige met bewijs. een merknaam ergens opgedrukt geeft je heus geen 10pk extra Mr zeveraar.

en je denkt nog steeds dat je de enige stem van het hele forum bent? shit man ik heb medelijden met je.. :lol: beetje last van egocentrische neigingen precies als je denkt dat dit hele forum rond jullie 4-5mensen draait.. als ik iets vraag zoals bv in het topic over de tein vering en niemand wil antwoorden omdat ze zich te goed vinden voor mij dan is het zo, dan zoek ik het wel alleen uit, ook goed. moeilijk lukt ook.
maar laat ons het hierop houden, we hebben gewoon andere opvattingen. ieder van ons heeft zijn punten waarop hij gelijk heeft en niet gelijk heeft. eruitraken doen we toch nooit omdat onze meningen gewoon te ver uit elkaar liggen. dus laten we nu elk ons ding doen en gedaan ja, ben die discussie hier moe, die kan nog tot in de eeuwigheid gevoerd worden :wink:
VTEClover

itr

Post by VTEClover »

in ieder geval "rommel" zou in eerste instantie al niet verkocht mogen worden !!!
Dimer

Post by Dimer »

Image
chris

Post by chris »

Dimer wrote:Image

Image

HAHAHAHAHAHAHA!!!!

HAHA HAHAHAHA!

*snif*

HAAAAAAAHAHAHAHA!!
baRt

Post by baRt »

ik wilde hier eigenlijk de 'I'm with stupid' emoticon posten op reactie van Dimer... maar dan denk jullie zo dadelijk dat ik crxke bedoel :roll:

:lol:
Locked