degene die op hcb zitten kennen mij daar mss als 1 van de relzoekers #1 met de zwarte del sol

deze dus 8)
maar het sol-projectje is af, 65000km later. en nu was het dus eens tijd voor iets anders. sol is dit weekend verkocht dus de aankoop itr-stukken kan beginnen 8)
paar weken geledenstond ik in de hondagarage in mechelen, en daar wisten ze dat ik al lang op zoek was naar een goeie witte teg.
toen wisten ze mij te vertellen dat de beste teg die daar kwam te koop stond, op amper 3 straten van de garage. ik dus gaan kijken, onderhandeld met de eigenaar, en een uur later was teg #700 van mij 8)
droom van een auto, altijd tiptop onderhouden, ongevalvrij, draait als een zonnetje :twisted:

plannen voor de teg zijn voorlopig;
-rmf narrow header
-2.5" catback
-black rays 17" velgen
-traction bar met torque mount
-H-brace
-X-cross bar achter met C-pillar bar en butterflybars
-2 rode 3-punts gordels om te bevestigen aan de C-pillar bar
-red lugnuts
-flat wipers
-license plate holder "eat shit" :lol:
-3-point fender brackets
-3-point strutbar front
-brake stopper
-oil catch can
-avid engine mounts
-scangauge 2
-weapon R secret weapon intake + weapon R cold air box + afm adapter
...
nu zit ik voorlopig alleen met 2 klote problemen :-?
teg had 1 groot gebrek bij aankoop, temperatuurmeter zakte altijd volledig terug naar koud. ik dacht thermostaat, maar thermostaat is nu net vervangen, nog steeds zelfde probleem.. als ik hem staande laat warmdraaien gaat de temperatuurmeter tot net 1 streep voor het midden, als ik begin te rijden zakt en stijgt hij zoals hij zin heeft, best wel snel. soms tot helemaal onder, soms blijft hij staan op 1/4.. iemand enig idee what's the problem?
2.5" catvervanger, overal waar ik kijk zie ik van die klote catvervangers die vanbuiten 2,5" inlet zijn, en derna direct naar 2,25" gaan.
op e-bay verkopen ze er enkel zo'n, en zelfs die van megan racing zijn van hetzelfde model.. iemand enig idee waar er 2,5" catvervangers te krijgen zijn, inlet en outlet zonder die achterlijke 2.25 restrictie? want wat heb ik nu aan een 2.5" inch collector te kopen met naar het einde uitlopende buis, als die direct op die 2.25" restrictie uitkomt
thx and grtz 8)