chris wrote:zegt de volwassen vent die zich voorstelt als relschopper #1.. :thumbs:
gaat hem goed af trouwens, niet dat ik heel veel zin heb om er tegen in te gaan, zal dat hem besparen.....
crxke wrote:tja man kan ik eraan doen overal waar ik kom en iets zeg er een hele discussie van komt, dit is het perfecte voorbeeld :wink: en ik wist al wat voor volk hier grotendeels ging zitten, dus ik al genoeg voor ik eraan begon. maar houdt me niet tegen hoor :twisted:
crxke wrote:tja man kan ik eraan doen overal waar ik kom en iets zeg er een hele discussie van komt, dit is het perfecte voorbeeld :wink: en ik wist al wat voor volk hier grotendeels ging zitten, dus ik al genoeg voor ik eraan begon. maar houdt me niet tegen hoor :twisted:
crxke wrote:ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden, jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:
jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs244.ash1/17132_103223243038612_100000528102651_83217_3782136_n.jpg[/img]
als er maar een merkteken opplakt en het is in orde :lol: :roll:
Arno wrote:crxke wrote:ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden, jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:
jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs244.ash1/17132_103223243038612_100000528102651_83217_3782136_n.jpg[/img]
als er maar een merkteken opplakt en het is in orde :lol: :roll:
Heb je de Shift-knop inmiddels al gevonden?
crxke wrote:dus volgens jullie moet ik velgen van 2000€ kopen voor ik zeker ben dat ze niet kapotkraken?
crxke wrote:ik snap het wel
crxke wrote:maar ik vind het allemaal dikke bullshit wat hier verkondigd wordt, omdat bij jullie iets alleen maar goed is als het pokkeveel geld kost, maar de kostprijs zegt niet altijd iets over de kwaliteit :idea: dat snappen jullie niet..
crxke wrote:ik hoef niet te "oh snappen" want ik weet dat die velgen mn rijstijl gaan houden
crxke wrote:jouw spellingsachterlijkheid daarintegen zal heel wat meer moeite kosten om op te lossen :wink:
crxke wrote:jullie veranderen btw allemaal in iets dat jullie wss diep vanbinnen verachten
crxke wrote:kan ik van jullie evengoed zeggen, meningen zijn relatief remember. woord respect doet wss geen belletje rinkelen. als hier morgen iemand bij wijze van spreken z'n itr roze laat spuitenn ga ik daar ook niet letterlijk zetten "wat voor een goor mislukt stuk stront is dat". sommigen denken echt wel dat ze het zijn hier, achter hun keyboard kunnen ze wel.. :wink:
crxke wrote:kan ik van jullie evengoed zeggen, meningen zijn relatief remember. woord respect doet wss geen belletje rinkelen. als hier morgen iemand bij wijze van spreken z'n itr roze laat spuitenn ga ik daar ook niet letterlijk zetten "wat voor een goor mislukt stuk stront is dat". sommigen denken echt wel dat ze het zijn hier, achter hun keyboard kunnen ze wel.. :wink:
mr. X wrote: Natuurlijk gaan dure velgen ook kapot bij een botsing. De manier waarop is juist belangrijk maar dát wil je maar niet begrijpen.
mr. X wrote: Waar denk je dat het spreekwoord: 'Goedkoop is duurkoop' vandaan komt? Dat is zeker ook bull-shit volgens jou?
mr. X wrote: Zegt de meneer die praktisch zonder interpunctie schrijft en sowieso nooit een hoofdletter gebruikt.
mr. X wrote:Ik veracht mezelf niet, mensen zoals jij die verachten we hier met z'n alle dus huppel maar weer snel naar andere fora waar je de populaire, goedkope, 'kwantiteit over kwaliteit' held uit gaat hangen.
Een tupperware forum waar ze geen verstand hebben hoe een motor werkt maar nog net begrijpen dat er benzine in de auto moet om hem vooruit te laten komen. Dat is meer jouw ding, daar zullen ze jouw verhalen prachtig vinden.
Het lijkt me toch dat ik in mijn vorige post het ook al kristal helder bracht..
crxke wrote:begrijp ik wel, maar ik heb al in genoeg auto-ongevallen gezeten om te weten dat je dood of leven niet van een buigende velg.
crxke wrote:goedkope velg gaat btw scheuren, wat gaat er dan gebeuren?
crxke wrote:en als ze kapotgaan heb ik nog geld om 2 paar andere sets te kopen voor de prijs dat jij 1 set hebt.
crxke wrote:echt wel, het verschil is ik wil het niet snappen want ik ga niet akkoord met jullie denkwijze omdat ik gewoon zo niet redeneer. ieder z'n eigen ding, ik heb nu eenmaal geen "merkjunkie" redenering. dit om de simpele reden dat bv een volk velg 5jaar geleden wel extra versterkt kan zijn, maar de fabriek wil jaren later fors besparen dus de velgen worden minder versterkt. de laatste sterkte-test geldt dan mss van jaren terug en jullie kopen de velgen voor de volle pot omdat jullie die test lezen. wie is er dan gefopt? jullie hebben thuis geen metertje liggen om de sterkte te meten, dus in feite kunnen ze jullie alles wijsmaken.
ik koop ook middenklasse velgen (ze kosten 600€ voor een set) om het simpele feit dat als ik stoeprandschade zou rijden niet compleet gek zou worden, en als ik zin heb om andere te kopen er dan gewoon andere koop :wink:
crxke wrote:je veralgemeent, er zal best dikke rommel tussen de goedkope stukken zitten idd. maar dan ook niet alles :wink: ik heb al genoeg ervaring met merkloze of goedkopere/minder bekend merk stukken, en met 99,9% van die stukken heb ik NOOIT problemen gehad. ze presteerden meestal bijna tot even goed als de merkstukken, maar het verschil is ik moet de dure naam en reclame niet betalen. je moet gewoon uitkijken wat je koopt.
crxke wrote:verschil is dat ik dat doe uit pure luiheid. als hij een -dt fout maakt is het uit pure stomheid.
crxke wrote:1) nog in geen 1000jaar dat ik er voor jou vandoor ga, als het je niet aanstaat negeer mn topic dan, simple as that.
2) toch raar dan dat ik elke keer als ik op hcb met iemand afspreek ik irl toch respect krijg, omdat dan duidelijk wordt dat iedereen wel met budget te kort zit en alles zo goedkoop mogelijk en toch met zo kwalitatief mogelijke stukken wil doen. en zo zijn er veel meer mensen dan je denkt. als jullie denken dat jullie hier met 3-4man de stem van een forum van een paar 100 mensen vertegenwoordigen, sorry maar dan ben je echt achterlijk en dan is je nek wel heel dik :wink: