Project b18c6: Nieuwe FOTO'S
Weer tijd voor een update:
Na wederom schoonmaakwerkzaamheden heb ik weer verschillende dingen gemonteerd zoals:
- OEM ITR inlaatspruitstuk
- 4-1 JDM 2,5 inch RVS uitlaatspruitje
- VTEC solenoid
Verder zijn de volgende dingen onderweg:
- OEM ITR waterpomp
- OEM waterleiding achter op het blok
- OEM oliefilter
- OEM gaskabelsteun met de boutjes
- OEM uitlaatspruitstuksteuntje
- OEM thermostaathuis
Goed....hieronder een aantal foto's:
VTEC solenoid gemonteerd:
Inlaatspruitstuk gemonteerd:
Uitlaatspruitstuk gemonteerd:
Op deze foto zie je dat er dus nog een steun op het uitlaatspruitstuk moet komen....de waterpomp nog mist alsmede het thermostaathuis. Ook het oliefilter moet nog worden geplaatst.
Wordt vervolgd.......eerst naar m'n werk toe.... 8)
Na wederom schoonmaakwerkzaamheden heb ik weer verschillende dingen gemonteerd zoals:
- OEM ITR inlaatspruitstuk
- 4-1 JDM 2,5 inch RVS uitlaatspruitje
- VTEC solenoid
Verder zijn de volgende dingen onderweg:
- OEM ITR waterpomp
- OEM waterleiding achter op het blok
- OEM oliefilter
- OEM gaskabelsteun met de boutjes
- OEM uitlaatspruitstuksteuntje
- OEM thermostaathuis
Goed....hieronder een aantal foto's:
VTEC solenoid gemonteerd:

Inlaatspruitstuk gemonteerd:

Uitlaatspruitstuk gemonteerd:

Op deze foto zie je dat er dus nog een steun op het uitlaatspruitstuk moet komen....de waterpomp nog mist alsmede het thermostaathuis. Ook het oliefilter moet nog worden geplaatst.

Wordt vervolgd.......eerst naar m'n werk toe.... 8)
-
- Gaskleppie
micronsil wrote:Ik weet niet op je zelf kan honen... maar als je wilt laten honen kan import-tuners dat wel doen.
Sorry dat ik erop reageerd.
Maar ik begin me steeds meer te irriteren aan het feit dat je alles en iedereen doorverwijst naar Import-tuners.
Hij heeft zich voorgesteld, We weten wat hij kan.
Hoeft niet iedere keer gezegd te worden.
Verder even goeie vriendjes hoor :-)
'98 JDM Integra Type-R
Je gaat niet altijd naar overmaat zuigers. Soms kan het zijn dat je hem heel licht oppoetst waardoor je niet naar een overmaat gaat.
Zoals ik misschien niet zo duidelijk zei maar wel bedoelde: Je hebt vaak standaard zuigers in 3 overmaten. Als dit de kleinste maat zuigers zijn uit de link kan je er niet mee uit de voeten maar als ze al iets groter zijn zou het een oplossing kunnen zijn. Dat bedoelde ik te zeggen.
Zoals ik misschien niet zo duidelijk zei maar wel bedoelde: Je hebt vaak standaard zuigers in 3 overmaten. Als dit de kleinste maat zuigers zijn uit de link kan je er niet mee uit de voeten maar als ze al iets groter zijn zou het een oplossing kunnen zijn. Dat bedoelde ik te zeggen.
L4urenZ wrote:micronsil wrote:Ik weet niet op je zelf kan honen... maar als je wilt laten honen kan import-tuners dat wel doen.
Sorry dat ik erop reageerd.
Maar ik begin me steeds meer te irriteren aan het feit dat je alles en iedereen doorverwijst naar Import-tuners.
Hij heeft zich voorgesteld, We weten wat hij kan.
Hoeft niet iedere keer gezegd te worden.
Verder even goeie vriendjes hoor :-)
Goed L4urenZ ..
Ik zeg er helemaal niest meer van...
De enige reden waarom ik doorverwijs is omdat het een vriend van me is en ik w eet dat hij het een en ander kan doen en graag ook mensen ermee helpt maar hij vrijwel nooit online is.
eveneens als iemand iets zou zeggen over fotoshoppen zou ik ook zeggen check of L4urenZ dat kan..
Zei ik toen ook al over het fotoshoppen van de boxer van rik.
Een 3d / Autocad tekening zou ik ook zeggen check eens ff bij Rik.
'K zeg het alleen om een ander te helpen.
Ik bedoel het goed.
Maar goed...
Verwijzen doen ik dan niet meer.
Dan stoor jij en niemand zich eraan.
Bedankt voor je reactie. ( Dan weet ik tenminste dat het storend is)
Ik let erop en komt niet meer voor.
mr. X wrote:Je gaat niet altijd naar overmaat zuigers. Soms kan het zijn dat je hem heel licht oppoetst waardoor je niet naar een overmaat gaat.
:thumbs:
micronsil wrote:Bedankt voor je reactie. ( Dan weet ik tenminste dat het storend is)
Ik let erop en komt niet meer voor.
Ik weet ook wel dat je het goed bedoelt.
Maar dan nog kunnen dat soort dingen storend overkomen.
Een keer iemand doorverwijzen is niks mis mee. Alleen ik zie dat je dit naar Import Tuner, in mijn ogen, erg vaak deed.
Vandaar dat ik erover begon.
'98 JDM Integra Type-R