wit lampje met motortje op blijft branden
Ja,
Ga volgende week naar de Honda garage om hem te laten uitlezen.
Ik heb ook juist otdekt dat de dichting tussen uitlaatspruitstuk en Cat (dit is een amianten joint doorlaat.Daardoor verlies je ook vermogen.Volgens mij zou dit ook wel de reden kunnen zijn .Ik heb al een nieuwe besteld 34€ daar heb je bij opel dat is mijn dagelijkse wagen bijna een hele auto voor.Ik wacht nu op mijn nr platen en dan gaan we naar de garage .Verder nieuws volgt nog.
Ga volgende week naar de Honda garage om hem te laten uitlezen.
Ik heb ook juist otdekt dat de dichting tussen uitlaatspruitstuk en Cat (dit is een amianten joint doorlaat.Daardoor verlies je ook vermogen.Volgens mij zou dit ook wel de reden kunnen zijn .Ik heb al een nieuwe besteld 34€ daar heb je bij opel dat is mijn dagelijkse wagen bijna een hele auto voor.Ik wacht nu op mijn nr platen en dan gaan we naar de garage .Verder nieuws volgt nog.
Had onlangs ook dit lampje op de dash aan. Ben toen wel direct de maandag erop naar de dealer geweest om uit te lezen. Was bij mij ook de O2 sensor na de kat. Komt omdat ik nogal lui reed, te voorzichtig. Vrij gauw al overschakelen. De O2 sensor krijgt dan koolaanslag op zich wat eigenlijk het te meten signaal hinderd.
Toeren maken en behouden (dus min boven 2500 gaan zitten) was het advies van de dealer! Daar heb je em toch voor gekocht??
Heb de auto net en je bent dan wat voorzichtiger, plus een andere rijstijl als de vorige eigenaar!
Toeren maken en behouden (dus min boven 2500 gaan zitten) was het advies van de dealer! Daar heb je em toch voor gekocht??
Heb de auto net en je bent dan wat voorzichtiger, plus een andere rijstijl als de vorige eigenaar!
Joanne wrote:roblom wrote:riddertje wrote:Als er geen lampje meer aan is moet je ctr boven de 5700 gaan!
Tenzij je natuurlijk stil staat dan gaat het niet
Dan gaat hij nogsteeds boven de 5700, alleen schakelt de VTEC niet in .
Even beetje nieuwsgierig....
Maar hoe rijd een CTR nou zonder Vtec???ops:
niet....
Moeilijke problemen hebben vaak de simpelste oplossingen.
Je kunt ook erg lang rustig rijden met een Type-R, zo lang je af en toe maar wat hoger in toeren gaat om het geheel weer een beetje schoon te blazen/branden.
eteuben wrote:Had onlangs ook dit lampje op de dash aan. Ben toen wel direct de maandag erop naar de dealer geweest om uit te lezen. Was bij mij ook de O2 sensor na de kat. Komt omdat ik nogal lui reed, te voorzichtig. Vrij gauw al overschakelen. De O2 sensor krijgt dan koolaanslag op zich wat eigenlijk het te meten signaal hinderd.
Je kunt ook erg lang rustig rijden met een Type-R, zo lang je af en toe maar wat hoger in toeren gaat om het geheel weer een beetje schoon te blazen/branden.