Mijn uitlaat is er onderuit geweest.Alles is terug gemonteerd.Nu blijft er op het daschbord een wit lampje met motortje kenteken branden.Aan wat kan dit liggen????Motor draait ook maar 5700 toeren meer en is daar begrensd.Civic Type R van 2003
Dan is er een foutcode opgetreden. Zal waarschijnlijk met je lambda te maken hebben.
Probeer eerst een de ECU te resetten (ECU zekering er even uit (of accu ff los) en dan starten en een tijdje laten draaien.)
Hoe krijg je de motor terug in v tec.Inderdaad na het loskoppelen van de batterij is het lampje uit.Hoe krijg ik deze nu terug in v-tec ,terug bovgen de 5700 tr/min???????????
racer wrote:Hoe krijg je de motor terug in v tec.Inderdaad na het loskoppelen van de batterij is het lampje uit.Hoe krijg ik deze nu terug in VTEC ,terug bovgen de 5700 tr/min???????????
racer wrote:Hoe krijg je de motor terug in v tec.Inderdaad na het loskoppelen van de batterij is het lampje uit.Hoe krijg ik deze nu terug in VTEC ,terug bovgen de 5700 tr/min???????????
oliepijl staat op max.Ik heb hem een 5 tal min. op vrijloop laten draaien en geen resultaat .Ik heb naar een Honda garage gebeld deze hebben mij gezegd dat hij terug uitgelezen moet worden met de computer om de motorsturing terug juist te zetten.Het witte lampje met motor erop zou ook terug gaan branden volgens de garagist. lMisschien geven de verbindingen van de lambda sondes geen goed contact????want de CAT is gedemonteerd geweest.
Maar wat wil je uitlezen als je geen melding hebt?
Melding kan idd terug komen na een aantal km's maar dat is als je lambda na de cat problemen geeft. Als het probleem bij de lamda voor de cat moet de melding vrijwel direct na starten komen.
Klinkt alsof ie nu in 'safe mode' draait als ie niet boven een bepaald toerental komt/
-Alle stekkers goed gemoteerd
-Zit de cat er tussen
-Olie op pijl
-Als de auto 30min is warm gereden geeft ze geen VTEC (bij 30+ km/h)?
-ECU lampje knippert of blijft branden
-Stationair toerental +/- 800 tpm of gaat op en neer
Kan nooit kwaad even bij de dealer langs te gaan en laten uitlezen