Het is al een tijdje geleden dat ik echt actief was op forums maar ik zal mij hier ook eens voorstellen. Ik ben Tim, 29 jaar en woon in het mooie Antwerpen. Ik ben nu 3 jaar getrouwd en heb een dochter van 2,5.
Om even bij het begin te beginnen. Op mijn 18e had ik mijn eerste auto gekocht. Een grijze crx ed9.

Geweldige auto's maar ik had graag iets sneller dus 3 maanden later de crx "verkocht" aan mijn toenmalige ploegbaas die hem nooit betaald heeft... Dan een Prelude Vtec fine art gekocht.

Geweldige auto :-) Maar 3 maanden later dan mijn eerste ep3 gekocht. Hier had ik een paar dinges aan veranderd alvorens ik er helaas met overkop ben gegaan tegen ca 240 km/u

Dan ben ik maar begonnen aan een crx ed9 B16a1 op te bouwen met behulp van de R garage.

Deze had dan uiteindelijk wat probleempjes en ben ik een tijdje Concerto gaan rijden en uiteindelijk heb ik de Sneaky tuning Suzuki swift gti met B16a1 gekocht. Dat ding was toch wel het gekste wat ik ooit heb gehad.

Na een misstap met een Peugeot 206 gti die opzich de ideale daily is. Snel genoeg, ruim van binnen en massas opties die Honda pas 5 jaar later in een civic bouwde... Maarja wat een kwaliteit

heb ik mijn toenmalige droom auto gekocht. Een zwarte S2000 met 18inch OZ superleggera velgen.

Na een maand plezier ben ik er dan in geslaagd om mijn motorblok op te blazen en de garage waar ik hem kocht deed wat moeilijk over de garantie dus een hele tijd zonder auto gezeten en is hij uiteindelijk weer tot leven gebracht door de R garage. Toen waren we plots met 3 en hadden we iets groter nodig. Dus de S2000 omgeruild voor een 30th anniversary.

Ondertussen een paar veranderingen gedaan omdat de concurrentie nu eenmaal groter en groter word en een ep3 tegenwoordig eigenlijk niet veel meer voorstelt

Maarja, hoevaak rijd je dat uiteindelijk. Het grootste probleem van de Ep3 is dat er helemaal niks, maar dan ook niks is ingevuld in het onderhoudsboekje en behalve de rekeningen van mij zelf is er hier ook niets van aanwezig. Enorme waarde vermindering dus

Dus, toekomstplannen... Heel veel

Clipjes vinden jullie trouwens hier: https://www.youtube.com/channel/UCqjljFBtSb5uuerdwK1i9Mg