Na een tijdje lurken dan toch maar besloten om mij eens netjes voor te stellen.
Mijn naam is Rene, 40 jaar en woonachtig in het altijd (op dit moment niet zo) zonnige Hellevoetsluis.

Mijn autohistorie is zeer divers en ik ben dan ook niet echt merkgebonden. Als een auto mij bevalt maakt het mij niet zoveel uit wat voor merk erop staat.
Om even aan te geven hoe divers, hieronder een aantal foto's.

Zoals al een beetje te zien in bovenstaand rijtje, staat er geen Honda tussen maar sinds de introductie van de FN2 Type R, heb ik een zwak voor deze auto.
Tijdens mijn zoektocht naar een sportieve auto in 2009, was mijn keuze verkleind tot de ST of de Type R. Toendertijd was de Type R een stuk duurder dan de ST, vandaar dat deze het toen geworden is.
Maar nu is de ST ingeruild voor een BMW 325 touring ivm uitbreiding gezin en hoewel het een fijne auto is, is het geen gooi en smijt auto zoals de ST.
Aangezien we dit toch wel missen komt nu de Type R weer om de hoek kijken.

verschillende verhalen lees over de Type R. Qua looks kan deze auto mij zéér bekoren dus daar ligt het niet aan. Het is meer of de Type R qua rijbeleving aan mijn verwachtingen kan voldoen. En om nu bij een dealer binnen te stappen vanwege voorgenoemde reden vind ik ook zo wat....
Vandaar de vraag of er iemand in de buurt van Hellevoetsluis in het bezit is van een FN2 Type R en zo ja, ik een keertje een rondje mee kan rijden. Wie weet kan ik dan binnekort foto's toevoegen van
een rode* Type R.

*Voor mij is de kleur voor een Type R rood.