Yo welkom.
Of je lepelt er een ATR of een JDM euro-R blok in. heb je gelijk lekker PK's LSD en ik denk veel bespaard kwa tuning. Als je de PK's wilt die standard in een ATR/Euro-R zitten denk ik dat je veel meer kwijt zult zijn met tuning dan met een swap.
ATR:
212pk
222nm
A E-R:
220pk
221nm
Edson, Prelude H22 VTEC
Thnx allemaal
Ben dan ook zeer tevreden met mijn 2.2 Vtec, zeker omdat deze nog niet van roest is voorzien :P
@ donkeykong: het is een model uit 1993, een 4th gen dus :wink:
@ rest: tsja jammer idd, je ziet de afgelopen jaren neit echt meer sportieve modellen van de Honda banden rollen. In ieder geval weinig sportieve Coupe
Een ATR blok is idd een optie
Zit daar al LSD standaard op ?
Een 220 blok is een JDM blok en, om de discussie hierover maar weer eens op te rakelen, heeft een JDM blok in Europa geen 220 pk, maar slechts 200. Dit komt omdat ze een hogere octaanhoudende benzine gebruiken en dat je in Japan dus net een beetje meer eruit kan halen.
Maar goed, dat is wat ik denk en wat ik heb gelezen.

Ben dan ook zeer tevreden met mijn 2.2 Vtec, zeker omdat deze nog niet van roest is voorzien :P
@ donkeykong: het is een model uit 1993, een 4th gen dus :wink:
@ rest: tsja jammer idd, je ziet de afgelopen jaren neit echt meer sportieve modellen van de Honda banden rollen. In ieder geval weinig sportieve Coupe

Een ATR blok is idd een optie

Zit daar al LSD standaard op ?
Een 220 blok is een JDM blok en, om de discussie hierover maar weer eens op te rakelen, heeft een JDM blok in Europa geen 220 pk, maar slechts 200. Dit komt omdat ze een hogere octaanhoudende benzine gebruiken en dat je in Japan dus net een beetje meer eruit kan halen.
Maar goed, dat is wat ik denk en wat ik heb gelezen.
Bij de reparatie:
en hoe hij er praktisch nu uitziet van buiten:
Hoe ziet hij eruit en hoe gaat hij eruit zien binnen de komende maanden:
-Facelift neusroosters
-Facelift deurgrepen
-Een groene bg23m bumper erop
-Carbon motorkap
-Carbon schuifdak
-Cleared achterlichten
-Folding mirrors
-JDM black one pieces

en hoe hij er praktisch nu uitziet van buiten:

Hoe ziet hij eruit en hoe gaat hij eruit zien binnen de komende maanden:
-Facelift neusroosters
-Facelift deurgrepen
-Een groene bg23m bumper erop
-Carbon motorkap
-Carbon schuifdak
-Cleared achterlichten
-Folding mirrors
-JDM black one pieces
Re: Edson, Prelude H22 VTEC
Zo even een flinke lading stof eraf blazen !!
De Prelude is inmiddels al weer een lange tijd in prima staat !
Geïnstalleerd:
-Facelift nostrils
-Sparco stuur met Momo hub
-True shortshifter met Skunk2 pookknop
-Achterbank en achterpanele weggehaald
-Seibon motorkap
-Seibon achterklep
-OEM cleared achterlichten
-JDM black one pieces, omgebouwd.
-Ferodo DS 2500 rondom
-EBC grooved + slotted voor
-EBC drilled achter
-ITR velgen
-Carbon spark plug cover
-AEM V2
Daarnaast een hele zooi in de garage klaarliggen.
Waaronder:
-MSD pack (blaster coil, verdeler kap, spark plug wires, 6al-2)
-RMF 3 inch replica
-Blox 68 mm TB
-ITR stoelen
-QSP 4 punts gordels
-Ultra Racing de hele rambam
-Unorthadox Underdrive poulies
-Exedy stage 1
-Fidanza vliegwiel
-Walbro pomp
-550 cc injectoren
-AEM fuel rail
-Kaizenspeed kit
-Innovative steunen en een competition bar
-Harnessbar
en nog zo veel meer...
Ik eigenlijk een mooie sleutelruimte om onder andere ook mijn 4ws, abs eraf te halen en het hele onderstel te laten stralen, coaten en nieuwe ES rubbers erin.
De Prelude is inmiddels al weer een lange tijd in prima staat !
Geïnstalleerd:
-Facelift nostrils
-Sparco stuur met Momo hub
-True shortshifter met Skunk2 pookknop
-Achterbank en achterpanele weggehaald
-Seibon motorkap
-Seibon achterklep
-OEM cleared achterlichten
-JDM black one pieces, omgebouwd.
-Ferodo DS 2500 rondom
-EBC grooved + slotted voor
-EBC drilled achter
-ITR velgen
-Carbon spark plug cover
-AEM V2
Daarnaast een hele zooi in de garage klaarliggen.
Waaronder:
-MSD pack (blaster coil, verdeler kap, spark plug wires, 6al-2)
-RMF 3 inch replica
-Blox 68 mm TB
-ITR stoelen
-QSP 4 punts gordels
-Ultra Racing de hele rambam
-Unorthadox Underdrive poulies
-Exedy stage 1
-Fidanza vliegwiel
-Walbro pomp
-550 cc injectoren
-AEM fuel rail
-Kaizenspeed kit
-Innovative steunen en een competition bar
-Harnessbar
en nog zo veel meer...
Ik eigenlijk een mooie sleutelruimte om onder andere ook mijn 4ws, abs eraf te halen en het hele onderstel te laten stralen, coaten en nieuwe ES rubbers erin.
Re: Edson, Prelude H22 VTEC
Sjow jij bent bezig!
Re: Edson, Prelude H22 VTEC
Mag ook wel na 2,5 jaar toch ?