Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Rick Beckers, 21 jaar, woon in arnhem en studeer autotechniek aan de HTS. Momenteel heb ik nog een nissan 200sx s13 maar deze staat helaas in onderdelen in mijn garage. Heel veel mee gelachen (echt heel veel), een geweldige auto, maar helaas net zoveel mee gehuild. Nadat een maand of twee geleden de lagers eruit zijn gelopen heb ik besloten om hem te verkopen. Het vertrouwen is weg en ik zou niet willen dat, wanneer ik het blok zou maken, ik een keer op vakantie met mijn meisje langs de snelweg sta met weer een ander probleem. Ik sleutel met veel liefde aan de auto maar er is een limiet :wink:
Dit is dr:

Nu ben ik een beetje verliefd geworden op de jdm integra dc2. Maar dit brengt direct een vraag/verzoek met zich mee.. Ik ben namelijk 2 meter lang en, je voelt hem al aankomen, ik zit niet in iedere auto even lekker :wink: Dus voordat ik straks misschien in Engeland een dc2 ga halen en daar erachter kom dat ik er toch net niet lekker in zit, is er misschien iemand in omgeving arnhem waarbij ik even in zijn dc2 mag passen? Het gaat puur om even zitten, dus ik hoef er niet mee te rijden :thumbs:
Groetjes!