a.s. zaterdag vervang ik de complete remmerij (remleidingen vervang ik met HEL RVS exemplaren)
Meteen bougies erin en als ik het red met de tijd ook meteen laten uitlijnen. Alleen even een afspraak maken met de Dealer om de kleppen te stellen.
Bouli wrote:Ze deden druk zetten op het systeem en leiding linksvoor begon te lekken, maar das niet goed :razz: :lol:
Maar goed, ruim €1200 euro lichter en de auto heeft APK. Wordt weer tijd voor een eigen huis met een oprit of garage...
Jo& wrote:Bouli wrote:Ze deden druk zetten op het systeem en leiding linksvoor begon te lekken, maar das niet goed :razz: :lol:
Maar goed, ruim €1200 euro lichter en de auto heeft APK. Wordt weer tijd voor een eigen huis met een oprit of garage...
uhm 1200 voor apk en een reparatie?
Ok...
LCR wrote:Jo& wrote:Bouli wrote:Ze deden druk zetten op het systeem en leiding linksvoor begon te lekken, maar das niet goed :razz: :lol:
uhm 1200 voor apk en een reparatie?
Ok...
Makkelijk bij de dealer met een ATR...I can tell :silly:
Bouli wrote:Was niet alleen die reparatie...
Airbags werkte niet...
Verlichting werkte niet...
Draagarm kapot....
Fusee's kapot...
Gordels kapot....
Claxon kapot...
And so on... + €90 per uur aan loon...
Ik weet niet wat er met deze ATR is gebeurd.......maar van een liefhebber kwam deze zeker niet af.
Gelukkig is die nu in goede handen :toost: