@ vtecmoon: ah sh*t, ik ben dit weekend weg. Hou wel graag een raincheck tegoed :-).
Hierbij de beloofde foto's! Deze zijn genomen op een mooie zondagmiddag terwijl ik met wat vrienden aan het toeren was. Seat Leon V6 4wd en een E30 M3, oftewel een 200+ pk feestje. Op papier dan. De foto's zijn genomen door iemand die zijn geld liever aan camera's uitgeeft dan aan auto's ;-).
De laatste paar dagen met de CTR voor de boeg. Ik heb mijn auto ingeruild voor een Subaru Impreza WRX met Prodrive pakket.
Helaas maar waar, ik heb 6 jaar met veel plezier en weinig zorgen in m'n CTR gereden. Hopelijk gaat de volgende eigenaar er net zoveel plezier aan beleven als ik!
Kom maar op met die commentaren over de missende spoiler . Mijn vriendin is in ieder geval erg blij dat er geen taartschep op zit. Ik vind het trouwens ook wel wat hebben.
Rijdt echt compleet anders, denk dat ik de lichtvoetigheid van de CTR wel ga missen.
Ik wil eigenlijk een front mounted intercooler, dan een motorkap zonder de scoop. En dan een bumper van een 1.6 TS erop ofzo, en een badge van 1.6 TS achterop ;-). En steelies met wieldoppen uiteraard.
Nah, ik ga er niet zoveel mee doen, met het Prodrive pakket heeftie al 265 pk en istie nog gewoon betrouwbaar. Aangezien het de familie auto wordt vind ik dat wel belangrijk.