mijn naam is Daan, 24 jaar en kom uit Etten-Leur. Mijn liefde voor honda begon toen ik mee gevraagd werd naar JAF 2006 te Assen. Ik was al een tijdje opzoek naar een auto en zag daar een bijna originele civic 1.4 city staan. Die bleek dus ook nog tekoop te zijn, ik gebeld naar die kerel en de volgende vrijdag de reis vanuit brabant naar groningen gemaakt om de auto mee naar huis te nemen.

Na een tijdje met de 1.4 rondgereden te hebben wilde ik al een snellere motor. Het ging dus van een d14 naar een b16a2. Toen we eenmaal de kop eraf hadden om toch ff te checken of het blok een beetje in orde was bleken de cilinderwanden een beetje ovaal te zijn. En het project b16a2 was begonnen.
gelijk maar de b16 compleet laten aanpakken, andere zuigers, kleppen, ek9 nokkenassen enz, enz,... na een jaartje hiermee gereden te hebben ( en heel veel lol eraan beleefd te hebben ) toch maar verkocht omdat ik iets nieuwers wilde. De zoektocht op Pistonheads was begonnen.

Mijn eisen aan de volgende auto waren niet veel. Het moest een EP3 facelift zijn, in Cosmic Grey en premier edition. Al snel had ik er een gevonden en de reis naar de UK kon gaan beginnen.
in Londen aangekomen gelijk maar een testritje gemaakt en wat liep tie lekker soepeltjes, heerlijk door de versnellingen heen en ik was helemaal gelukkig.

Heb de EP3 nu al een tijdje en wilde me hier toch maar eens voorstellen.
Er is eigenlijk binnen een maand al een schroefset onder gekomen van AST en heb ook al snel een J's Racing dempertje eronder gehangen voor iets meer geluid te produceren.
de wegligging is naar mijn mening nog beter geworden en kan er nu lekker mee gooien en smijten in de bochten.

Ik wil in 2012 ook lekker een paar sessies vrij rijden mee gaan doen op Streetpower en op JAF..
foto's volgen nog want dat kan blijkbaar pas naar 3 post