Ik snap niet goed dat jullie zo een commentaar hebben op het vermogen..
Een ITR en CTR hebben er ook niet meer dan 200pk hoor :wink: , daar hoor ik jullie ook niet over klagen..
Misschien omdat het dan over auto's gaat die een pak ouder zijn (een EP3 heeft 200 PK en is van 2002 bvb), ik persoonlijk vind dat als je nu een sportief model uitbrengt (dat aardig wat kost) je er toch wel minstens 250 pk mag instoppen. Daarom ook dat ik nooit een recente Honda zou kopen. Geen vooruitgang tegenover de oudere modellen.
Voor 45-50k moet er een turbomotor met 280-320pk in liggen en fatsoenlijke brembo's, leuke stoelen, momo stuur e.d. anders raken ze 'm alleen aan een 30-tal liefhebbers kwijt die nog knaken in de portemonnee hebben zitten die ze kunnen missen.
ToyotaFreak wrote:Ik snap niet goed dat jullie zo een commentaar hebben op het vermogen.. Een ITR en CTR hebben er ook niet meer dan 200pk hoor :wink: , daar hoor ik jullie ook niet over klagen..
Grtz Jonas
Dag Jonas,
Stel jij je even voor in de daarvoor bestemde rubriek?
Tnx...
Zoals jullie weten werk ik voor Toyota maar er is nog niks bekend over de prijs. Mijn collega's en ik schatten hem rond de € 35.000,-
Tegen de € 50.000,- verwacht ik absoluut niet.
Met zo'n auto die zo 'prominent' in het oog springt wbt vormgeving ben je op de weg al gauw een prooi voor elke automobilist met een gesjipte turbo motor of het nu een diesel of een benzine uitvoering is en geloof me dan ben je al heel gauw teleurgesteld, want die 'droogt je af'.
En ik weet dat er dan al heel gauw geroepen word: Ja maar op het circuit ja dan presteerd hij veel beter als al die genoemde auto's met meer vermogen!
Tjah...... hoevaak denken we op het circuit rondjes te draaien (afgezien van het feit dat lang niet iedereen de capaciteiten heeft om snelle rondjes op het circuit te draaien) juist de openbare weg en die heeft niet zoveel van de spectaculaire bochten.
Dus leuke auto maar dan 10 tot 15 jaar te laat met dit vermogen, wil die zijn uiterlijk en huidige tijdgeest eer aan doen moet die minimaal 300 pk hebben, punt! :roll:
mr. X wrote:Zoals jullie weten werk ik voor Toyota maar er is nog niks bekend over de prijs. Mijn collega's en ik schatten hem rond de € 35.000,- Tegen de € 50.000,- verwacht ik absoluut niet.
Dat zal dan rond de 25 à 40 voor België zijn vermoed ik.
Polini wrote:Eerste ''getunede'' 86. Door Greddy. Om precies te zijn is dit een scion voor de amerikaanse markt, maar hier komt hij gewoon uit als toyota GT86.
Enne is het nu 'all show & no Go'. of heb ze er echt vermogen uit gekregen (F.I. dus), want met NA tunen zal het een 250 brengen en bij extreem NA 280 pk en een (ver)korte levens duur.