Dat Honda hier maar eens een voorbeeld aan neemt.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
User avatar
LaurenZ
Posts: 2858
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

@Ben, tis geen haat. Enkel het model vind ik niet zo heel erg mooi.

Neem de JGTC versie van de Subaru BRZ... die vind ik dan wel weer mooi

Image
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Mooi of niet, het is in ieder geval een sportief model en dat is meer dan Honda kan zeggen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

HONDA wrote:Mooi of niet, het is in ieder geval een sportief model en dat is meer dan Honda kan zeggen.


voilà...
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

L4urenZ wrote:@Ben, tis geen haat. Enkel het model vind ik niet zo heel erg mooi.

Neem de JGTC versie van de Subaru BRZ... die vind ik dan wel weer mooi

Image


Erg praktisch ook :roll:
User avatar
Hayvan
Posts: 293
Joined: Sun Oct 03, 2010 6:24 pm
Contact:

Post by Hayvan »

Inderdaad, daar krijg je toch geen normale krik onder????
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

45 tot 50k gaat ie kosten.

200 pk''tje klinkt magertjes, mee eens.
Maar het pk/kilo ratio moet gunstiger zijn dan die van een 370Z.
Dat klinkt toch alles behalve saai?
ToyotaFreak
Posts: 8
Joined: Sun Feb 15, 2009 8:54 pm

Post by ToyotaFreak »

Ik snap niet goed dat jullie zo een commentaar hebben op het vermogen..
Een ITR en CTR hebben er ook niet meer dan 200pk hoor :wink: , daar hoor ik jullie ook niet over klagen..

Grtz Jonas
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

Misschien omdat het dan over auto's gaat die een pak ouder zijn (een EP3 heeft 200 PK en is van 2002 bvb), ik persoonlijk vind dat als je nu een sportief model uitbrengt (dat aardig wat kost) je er toch wel minstens 250 pk mag instoppen. Daarom ook dat ik nooit een recente Honda zou kopen. Geen vooruitgang tegenover de oudere modellen.
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

Voor 45-50k moet er een turbomotor met 280-320pk in liggen en fatsoenlijke brembo's, leuke stoelen, momo stuur e.d. anders raken ze 'm alleen aan een 30-tal liefhebbers kwijt die nog knaken in de portemonnee hebben zitten die ze kunnen missen.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

ToyotaFreak wrote:Ik snap niet goed dat jullie zo een commentaar hebben op het vermogen..
Een ITR en CTR hebben er ook niet meer dan 200pk hoor :wink: , daar hoor ik jullie ook niet over klagen..

Grtz Jonas


Dag Jonas,
Stel jij je even voor in de daarvoor bestemde rubriek?
Tnx...
ToyotaFreak
Posts: 8
Joined: Sun Feb 15, 2009 8:54 pm

Post by ToyotaFreak »

Zal ik idd zo snel mogelijk doen, ben hier al een tijdje geregistreerd, maar is er nog niet van gekomen..

Grtz
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Zoals jullie weten werk ik voor Toyota maar er is nog niks bekend over de prijs. Mijn collega's en ik schatten hem rond de € 35.000,-
Tegen de € 50.000,- verwacht ik absoluut niet.
genesis
Posts: 475
Joined: Sat Aug 13, 2005 10:19 pm

Post by genesis »

Met zo'n auto die zo 'prominent' in het oog springt wbt vormgeving ben je op de weg al gauw een prooi voor elke automobilist met een gesjipte turbo motor of het nu een diesel of een benzine uitvoering is en geloof me dan ben je al heel gauw teleurgesteld, want die 'droogt je af'.

En ik weet dat er dan al heel gauw geroepen word: Ja maar op het circuit ja dan presteerd hij veel beter als al die genoemde auto's met meer vermogen!

Tjah...... hoevaak denken we op het circuit rondjes te draaien (afgezien van het feit dat lang niet iedereen de capaciteiten heeft om snelle rondjes op het circuit te draaien) juist de openbare weg en die heeft niet zoveel van de spectaculaire bochten.

Dus leuke auto maar dan 10 tot 15 jaar te laat met dit vermogen, wil die zijn uiterlijk en huidige tijdgeest eer aan doen moet die minimaal 300 pk hebben, punt! :roll:

Genesis
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:Zoals jullie weten werk ik voor Toyota maar er is nog niks bekend over de prijs. Mijn collega's en ik schatten hem rond de € 35.000,-
Tegen de € 50.000,- verwacht ik absoluut niet.


Dat zal dan rond de 25 à 40 voor België zijn vermoed ik.
Polini
Posts: 89
Joined: Wed Aug 04, 2010 6:35 pm

Post by Polini »

Eerste ''getunede'' 86. Door Greddy. Om precies te zijn is dit een scion voor de amerikaanse markt, maar hier komt hij gewoon uit als toyota GT86.

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

ik vind hem er prima uit zien zo
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Nicew nice, een keertje bij Mr. X langs gaan voor een proefrit.
Hij weet wat mijn EP3 waard is, dus een lekker inruil prijsje.
Hahahahaha
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Hahaha ben bang dat ik dan zelf veel auto's moet gaan verkopen aan mezelf!

Gaan geruchten dat Lexus een sneller broertje van de GT gaat krijgen.
genesis
Posts: 475
Joined: Sat Aug 13, 2005 10:19 pm

Post by genesis »

Polini wrote:Eerste ''getunede'' 86. Door Greddy. Om precies te zijn is dit een scion voor de amerikaanse markt, maar hier komt hij gewoon uit als toyota GT86.

Image

Image

Image

Image

Image


Enne is het nu 'all show & no Go'. of heb ze er echt vermogen uit gekregen (F.I. dus), want met NA tunen zal het een 250 brengen en bij extreem NA 280 pk en een (ver)korte levens duur.

Genesis
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Vind 'm ook best netjes zo.
Locked