HONTEC EK Circuit project..
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Auto gaat als een trein, wat een verschil met de stock ecu...auto reageert als een beest, echt de beste mods voor een k20a
in de toekomst maar ff kijken hoe het op een dyno eruit ziet!
Martijn is een goeie gozer, had eigenlijk een "honda nerd" verwacht hahaha
alleen soms als als ik net gestopt het voor het stoplicht springt het toerental ff naar 1500 voor een paar seconden. denk dat het vooral voorkomt als ie koud is....maar dat is alleen een beetje vervelend.
in de toekomst maar ff kijken hoe het op een dyno eruit ziet!
Martijn is een goeie gozer, had eigenlijk een "honda nerd" verwacht hahaha
alleen soms als als ik net gestopt het voor het stoplicht springt het toerental ff naar 1500 voor een paar seconden. denk dat het vooral voorkomt als ie koud is....maar dat is alleen een beetje vervelend.
donkeykong wrote:Auto gaat als een trein, wat een verschil met de stock ecu...auto reageert als een beest, echt de beste mods voor een k20a
in de toekomst maar ff kijken hoe het op een dyno eruit ziet!
Martijn is een goeie gozer, had eigenlijk een "honda nerd" verwacht hahaha
alleen soms als als ik net gestopt het voor het stoplicht springt het toerental ff naar 1500 voor een paar seconden. denk dat het vooral voorkomt als ie koud is....maar dat is alleen een beetje vervelend.
Wat ook een leuke bolt on kan zijn voor de DC-5 is een 70mm TB, en natuurlijk om de oliehuishouding op orde te houden de baffle sump kits. Mocht je interesse hebben pm me even!
VWB het 1500 toeren verhaal klinkt als je iacv die opspeelt. Al eens gereinigd?
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Afgelopen vrijdag en vandaag weer wat geklust aan de EK, Martijn @ Bekerom Tuning is druk bezig met de kabelboom. Vandaag met Kay ook weer lekker aan de slag geweest:
Olie koeler bracket gemonteerd:
Stoel en gordels gemonteerd:
Volgende week komt de 2e stoel erin! Daarna met de Mil spec connector aan de slag gegaan:
Eindresultaat:
RBC intake "gecleaned:
Nu de gaatjes dichtlassen en daarna opnieuw zandstralen (zandstraal adress omgeving helmond zijn welkom!)
Hebben ook de manier gevonden om de Mugen Airbox "Zwevend" te monteren..
More to come soon!
Olie koeler bracket gemonteerd:

Stoel en gordels gemonteerd:

Volgende week komt de 2e stoel erin! Daarna met de Mil spec connector aan de slag gegaan:

Eindresultaat:

RBC intake "gecleaned:

Nu de gaatjes dichtlassen en daarna opnieuw zandstralen (zandstraal adress omgeving helmond zijn welkom!)
Hebben ook de manier gevonden om de Mugen Airbox "Zwevend" te monteren..
More to come soon!
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Some enginebay progress:
Cleaned the intake and sandblasted it + installed the Billet tps:
12 an coolant lines:
Mil spec and an bulkheads in place:
Routing the fuel lines:
More progress and updates soon, keep checking: http://www.r-developments.com for updates or join our facebook page .
Cleaned the intake and sandblasted it + installed the Billet tps:

12 an coolant lines:

Mil spec and an bulkheads in place:

Routing the fuel lines:



More progress and updates soon, keep checking: http://www.r-developments.com for updates or join our facebook page .