GT5: Type-R race 23/01 foto's @ p.5

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
frederik

Post by frederik »

ik ben fred1099

moet ik nu gewoon naar de juiste room gaan zoeken, of hoe gaat dit juist in zijn werk ?
Sincx

Post by Sincx »

Dimert ff toevoegen als vriend, kan je in de community tap zijn lounge joinen. Of je gaat naar online en joined server van dimert op nummer. Moet ie natuurlijk wel zijn room nr. posten :)
Dimer

Post by Dimer »

Doe maar gewoon via m'n lounge, is het makkelijkst. Ik bouw nu voor de zekerheid een RM :wink:
Sincx

Post by Sincx »

Ja heb nu een RM afgesteld dus dat moet het worden lol :P Zonder RM is het een totaal andere auto !

0.59:5xx Tsukuba online trouwens. Zit nog wel iets meer in maar qua afstelling gaat het niet heel veel meer worden ben ik bang.

Laten we trouwens afspreken altijd 2 wielen binnen de witte lijnen te houden :wink:
frederik

Post by frederik »

dimert toegevoegd als vriend :razz:
Roy

Post by Roy »

N/a
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Dimer

Post by Dimer »

Sincx wrote:Ja heb nu een RM afgesteld dus dat moet het worden lol :P Zonder RM is het een totaal andere auto !

0.59:5xx Tsukuba online trouwens. Zit nog wel iets meer in maar qua afstelling gaat het niet heel veel meer worden ben ik bang.

Laten we trouwens afspreken altijd 2 wielen binnen de witte lijnen te houden :wink:

Ik heb drie EK9's :wink: Ik denk dat we het beste gewoon standaard kunnen houden, dus geen RM.
Arno

Post by Arno »

Nooo, de mijne is RM. En ik heb geen geld om nog een te kopen en te pimpen :razz:
frederik

Post by frederik »

Arno wrote:Nooo, de mijne is RM. En ik heb geen geld om nog een te kopen en te pimpen :razz:

x2 :razz:
Arno

Post by Arno »

Zo, net ff de Autumn Ring gedaan... 1.27.492 :razz: Die van mij voldoet nu precies aan de eisen maar doen we met MT of AT?
Sincx

Post by Sincx »

Met Race Modification svp :P

Voor de volgende race precies van te voren opgeven wat wel en niet kan dan ;)

En als ik jouw was zou ik manual nemen hehe, anders ben je wel heel veel langzamer :lol:
Dimer

Post by Dimer »

ok, RM it is :wink:
Sharky

Post by Sharky »

i'm in kom der aan ;)
Dimer

Post by Dimer »

De lobby is open voor diegene die alvast wat willen oefenen :wink:
Dimer

Post by Dimer »

hoezo is iedereen zo snel weg?
Maarschalk

Post by Maarschalk »

ja er gingen er wel wat vroeg weg. maar wat ik begrijp uit de teksten was wel iemand lekker overal heel (lees: te) laat aan het remmen om zo andere rijders als vangrail te gebruiken. een duwtje en tikje is tot daar aan toen, maar gewoon vol erin tijdens een race is toch niet helemaal fair play. je speelt immers niet tegen een computer tegenstander.

maar alsnog, (even positief) ik vond het wel geinig om te doen en respect voor sincx!

snelle tijden!

Kan niet wachten tot mn eigen wagentje na het winterseizoen en de mods. weer naar buiten mag :)
Dimer

Post by Dimer »

Sincx was niet normaal!! Heb jij dit spel ontworpen? :D

Kies jij de auto + specs voor de volgende race?

Ik vond het top! Hele mooie gevechten gehad met Ramon :) en aan het einde nog een leuke drift sessie gedaan.

Het probleem van het botsen is denk ik dat je moeilijk opzij kunt kijken en iedereen heeft andere rempunten. Als je gewend bent laat te remmen, maar iemand voor je remt heel vroeg, dan gaat het snel fout. Na een tijdjeweet je van elkaar wie waar remt ongeveer en dan gaat het beter.
Maarschalk

Post by Maarschalk »

rijden jullie trouwens MT of AT?

ik las al dat sincx MT rijdt in gt5.
dat ik dat eventjes deed merkte ik wel dat ik sneller reed alleen ik ben het niet gewent waardoor ik elke bocht verpestte.
Misschien toch maar een beetje in trainen :razz:

gister mn eerste endurance race gedaan met de TAKATA NSX.
was het na 60 rondjes goed zat :razz: en dan was dat nog de kortste race.
Arno

Post by Arno »

Heb MT gereden maar had mn EK echt bagger afgesteld. Had ook geen turbo ofzo, was max NA tuned, engine stage 3 en nog wat goodies. Kwam ook niet boven de 220 uit op de Ring :lol: Moet toch maar ff wat meer oefenen :razz:
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Niemand die meer Forza Motorsport 3 speelt zeker ? :(
'98 JDM Integra Type-R
Locked