GT5: Type-R race 23/01 foto's @ p.5
Ja heb nu een RM afgesteld dus dat moet het worden lol :P Zonder RM is het een totaal andere auto !
0.59:5xx Tsukuba online trouwens. Zit nog wel iets meer in maar qua afstelling gaat het niet heel veel meer worden ben ik bang.
Laten we trouwens afspreken altijd 2 wielen binnen de witte lijnen te houden :wink:
0.59:5xx Tsukuba online trouwens. Zit nog wel iets meer in maar qua afstelling gaat het niet heel veel meer worden ben ik bang.
Laten we trouwens afspreken altijd 2 wielen binnen de witte lijnen te houden :wink:
Sincx wrote:Ja heb nu een RM afgesteld dus dat moet het worden lol :P Zonder RM is het een totaal andere auto !
Ik heb drie EK9's :wink: Ik denk dat we het beste gewoon standaard kunnen houden, dus geen RM.
-
ja er gingen er wel wat vroeg weg. maar wat ik begrijp uit de teksten was wel iemand lekker overal heel (lees: te) laat aan het remmen om zo andere rijders als vangrail te gebruiken. een duwtje en tikje is tot daar aan toen, maar gewoon vol erin tijdens een race is toch niet helemaal fair play. je speelt immers niet tegen een computer tegenstander.
maar alsnog, (even positief) ik vond het wel geinig om te doen en respect voor sincx!
snelle tijden!
Kan niet wachten tot mn eigen wagentje na het winterseizoen en de mods. weer naar buiten mag
maar alsnog, (even positief) ik vond het wel geinig om te doen en respect voor sincx!
snelle tijden!
Kan niet wachten tot mn eigen wagentje na het winterseizoen en de mods. weer naar buiten mag

Sincx was niet normaal!! Heb jij dit spel ontworpen?
Kies jij de auto + specs voor de volgende race?
Ik vond het top! Hele mooie gevechten gehad met Ramon
en aan het einde nog een leuke drift sessie gedaan.
Het probleem van het botsen is denk ik dat je moeilijk opzij kunt kijken en iedereen heeft andere rempunten. Als je gewend bent laat te remmen, maar iemand voor je remt heel vroeg, dan gaat het snel fout. Na een tijdjeweet je van elkaar wie waar remt ongeveer en dan gaat het beter.

Kies jij de auto + specs voor de volgende race?
Ik vond het top! Hele mooie gevechten gehad met Ramon

Het probleem van het botsen is denk ik dat je moeilijk opzij kunt kijken en iedereen heeft andere rempunten. Als je gewend bent laat te remmen, maar iemand voor je remt heel vroeg, dan gaat het snel fout. Na een tijdjeweet je van elkaar wie waar remt ongeveer en dan gaat het beter.
-
rijden jullie trouwens MT of AT?
ik las al dat sincx MT rijdt in gt5.
dat ik dat eventjes deed merkte ik wel dat ik sneller reed alleen ik ben het niet gewent waardoor ik elke bocht verpestte.
Misschien toch maar een beetje in trainen :razz:
gister mn eerste endurance race gedaan met de TAKATA NSX.
was het na 60 rondjes goed zat :razz: en dan was dat nog de kortste race.
ik las al dat sincx MT rijdt in gt5.
dat ik dat eventjes deed merkte ik wel dat ik sneller reed alleen ik ben het niet gewent waardoor ik elke bocht verpestte.
Misschien toch maar een beetje in trainen :razz:
gister mn eerste endurance race gedaan met de TAKATA NSX.
was het na 60 rondjes goed zat :razz: en dan was dat nog de kortste race.