Geen idee eigenlijk. ITR airbox met goede luchttoevoer is bewezen goed. Er komt een 100mm diameter slang naar de box en een 75mm alu buis naar de 70mm gasklep. Denk dat dit wel een goede setup is, helemaal met een spoonfiltertje.
BugsM wrote:Geen idee eigenlijk. ITR airbox met goede luchttoevoer is bewezen goed. Er komt een 100mm diameter slang naar de box en een 75mm alu buis naar de 70mm gasklep. Denk dat dit wel een goede setup is, helemaal met een spoonfiltertje.
Wat ik bedoel is dat de ITR airbox gemaakt is voor een 1.8ltr motor inhoud en niet 2.2ltr.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat er een verschil is in het aantal liters lucht. Voor en na de airbox heb je genoeg ruimte lijkt me.
Je hebt waarschijnlijk niet veel ruimte under the hood?
BugsM wrote:Geen idee eigenlijk. ITR airbox met goede luchttoevoer is bewezen goed. Er komt een 100mm diameter slang naar de box en een 75mm alu buis naar de 70mm gasklep. Denk dat dit wel een goede setup is, helemaal met een spoonfiltertje.
Wat ik bedoel is dat de ITR airbox gemaakt is voor een 1.8ltr motor inhoud en niet 2.2ltr.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat er een verschil is in het aantal liters lucht. Voor en na de airbox heb je genoeg ruimte lijkt me.
Je hebt waarschijnlijk niet veel ruimte under the hood?
Te weinig, zoals altijd!
Maar ik zie af van een WAI. Een CAI is niet mogelijk aangezien er koelslangen voor de remmen liggen.
hey kom je op de ring nog wel eens een paar gekken met opel manta's tegen????
volgens mij heeft mijn buurman t gerelgeld over jou die komt er ook weleens
bertjehonda wrote:hey kom je op de ring nog wel eens een paar gekken met opel manta's tegen???? volgens mij heeft mijn buurman t gerelgeld over jou die komt er ook weleens
Er gaat een lampje branden. Een gele manta? We zaten een keer in het zelfde pension?
CyRaX wrote:Moioie setup.....al had ik eerder een c6 verwacht ipv de h22.
Let je overigens wel goed op je olie(niveau) met je h22!!
Ik was nooit van een c4 naar c6 gegaan, gezien mijn c4 ook tussen 190 en 200pk deed.
Een H22 heeft ook een veel geschikter koppelverloop voor op de ring.
bertjehonda wrote:er zit wel een gele manta bij. ze zijn meestal met een groep me buurman heeft een m3 blok in zijn manta liggen. maar geel is hij niet
Klopt, ze waren ook met 2 mantas destijds. Volgens mij doen ze ook aan slalomwedstrijden of hadden ze toen aan deelgenomen in duitsland?