BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Wat specs van de H22 op dit moment

H22A JDM 200+pk
* eCtune P30 ecu
* M2B4 LSD bak
* Fidanza vliegwiel
* ACT 6 puck koppeling
* Hondata inlaatpakking
* Skunk2 intake pro series
* Skunk2 gasklep 70mm
* 440cc injectoren
* RMF Header replica
* HASport motorsteunen
* DSS aandrijfassen
* H22A7 nokkenassen
* Catback 3" incl testpipe
* Yonaka alu radiateur
* ITR airbox spoon filter
* Walbro benzinpomp

Image
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Wát een gaaf uitlaatspruitstukje 8)
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

mr. X wrote:Wát een gaaf uitlaatspruitstukje 8)

X2
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nice

Is de ITR airbox en filter niet te klein voor wat je allemaal achter hebt?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Geen idee eigenlijk. ITR airbox met goede luchttoevoer is bewezen goed. Er komt een 100mm diameter slang naar de box en een 75mm alu buis naar de 70mm gasklep. Denk dat dit wel een goede setup is, helemaal met een spoonfiltertje.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Is de RMF beter of gelijk aan de Hytech replica?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

BugsM wrote:Geen idee eigenlijk. ITR airbox met goede luchttoevoer is bewezen goed. Er komt een 100mm diameter slang naar de box en een 75mm alu buis naar de 70mm gasklep. Denk dat dit wel een goede setup is, helemaal met een spoonfiltertje.


Wat ik bedoel is dat de ITR airbox gemaakt is voor een 1.8ltr motor inhoud en niet 2.2ltr.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat er een verschil is in het aantal liters lucht. Voor en na de airbox heb je genoeg ruimte lijkt me.

Je hebt waarschijnlijk niet veel ruimte under the hood?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Katana wrote:
BugsM wrote:Geen idee eigenlijk. ITR airbox met goede luchttoevoer is bewezen goed. Er komt een 100mm diameter slang naar de box en een 75mm alu buis naar de 70mm gasklep. Denk dat dit wel een goede setup is, helemaal met een spoonfiltertje.


Wat ik bedoel is dat de ITR airbox gemaakt is voor een 1.8ltr motor inhoud en niet 2.2ltr.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat er een verschil is in het aantal liters lucht. Voor en na de airbox heb je genoeg ruimte lijkt me.

Je hebt waarschijnlijk niet veel ruimte under the hood?


Te weinig, zoals altijd!

Maar ik zie af van een WAI. Een CAI is niet mogelijk aangezien er koelslangen voor de remmen liggen.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Is een aangepaste OEM ATR of Prelude intake een optie met de accu in de kofferbak?
BZRKbb2
Posts: 684
Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:

Post by BZRKbb2 »

Ik heb nog een OEM 4g intake traject liggen die je zo van me mag hebben...
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Katana wrote:Is een aangepaste OEM ATR of Prelude intake een optie met de accu in de kofferbak?


Het is een civic geen accord! Accu zit dus niet vooraan! :D

Maar wil een "gladde" intakebuis naar gasklep.

Ik ga eerst deze setup gebruiken, afstellen en rollen...
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

BZRKbb2 wrote:Ik heb nog een OEM 4g intake traject liggen die je zo van me mag hebben...


Dank voor aanbod! Zal er aan denken!
bertjehonda
Posts: 351
Joined: Wed Apr 18, 2007 9:17 pm

Post by bertjehonda »

hey kom je op de ring nog wel eens een paar gekken met opel manta's tegen????
volgens mij heeft mijn buurman t gerelgeld over jou die komt er ook weleens
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Moioie setup.....al had ik eerder een c6 verwacht ipv de h22.

Let je overigens wel goed op je olie(niveau) met je h22!!
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

bertjehonda wrote:hey kom je op de ring nog wel eens een paar gekken met opel manta's tegen????
volgens mij heeft mijn buurman t gerelgeld over jou die komt er ook weleens


Er gaat een lampje branden. Een gele manta? We zaten een keer in het zelfde pension?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

CyRaX wrote:Moioie setup.....al had ik eerder een c6 verwacht ipv de h22.

Let je overigens wel goed op je olie(niveau) met je h22!!


Ik was nooit van een c4 naar c6 gegaan, gezien mijn c4 ook tussen 190 en 200pk deed.
Een H22 heeft ook een veel geschikter koppelverloop voor op de ring.
ATR46
Posts: 25
Joined: Sun Sep 27, 2009 9:13 am

Post by ATR46 »

LCR wrote:Is de RMF beter of gelijk aan de Hytech replica?


Hij gaat alleen niet passen in de Accord... iig niet zonder aanpassingen.
bertjehonda
Posts: 351
Joined: Wed Apr 18, 2007 9:17 pm

Post by bertjehonda »

er zit wel een gele manta bij. ze zijn meestal met een groep me buurman heeft een m3 blok in zijn manta liggen. maar geel is hij niet
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

bertjehonda wrote:er zit wel een gele manta bij. ze zijn meestal met een groep me buurman heeft een m3 blok in zijn manta liggen. maar geel is hij niet


Klopt, ze waren ook met 2 mantas destijds. Volgens mij doen ze ook aan slalomwedstrijden of hadden ze toen aan deelgenomen in duitsland?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Weinig updates voor de accord...

ringtool civic coupe is wit ipv groen, niet NH0 btw.... :wink:

Image

onboard voor de liefhebbers... inmiddels met h22a (hier nog niet geheel afgesteld)

http://www.youtube.com/watch?v=H3y910GXfNY&hd=1
Locked