Een "normale" CR-Z zit je al tegen de 28.000 a 30.000 en weet niet of die BPM vrij is. ALs de nieuwe R komt met BPM, zal het niet echt betaalbaar zijn denk ik.
Misschien niet eens de moeite waard met 200pk's.
jupke wrote:de R komt echt niet boven de 40 uit.de crz is ook niet bpm vrij.en je hebt ze al vanaf 21.999,-
De Huidige R met minder techniek een veel dorstiger motor kost al 40K :wink:
Nou komen ze met de eerste echte & enige Hybride Hot hatch op de markt. :idea:
tel uit je winst!
[edit] inderdaad is de huidige CR-Z niet BPM vrij, maar het is wel een 20% auto met een A-Label.
En een CRZ type R zal dat niet gaan halen.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
jupke wrote:de R komt echt niet boven de 40 uit.de crz is ook niet bpm vrij.en je hebt ze al vanaf 21.999,-
De Huidige R met minder techniek een veel dorstiger motor kost al 40K :wink: Nou komen ze met de eerste echte & enige Hybride Hot hatch op de markt. :idea:
tel uit je winst!
[edit] inderdaad is de huidige CR-Z niet BPM vrij, maar het is wel een 20% auto met een A-Label.
En een CRZ type R zal dat niet gaan halen.
dus precies dezelfde auto,alleen met een ander motortje met turbo erop kost 20.000,- meer?Als dat zo is,dan kan honda nog meer gaan klagen,want de CRZ verkoopt erg slecht,en als men al geen 21K over heeft voor zo'n auto,dan koopt niemand dezelfde auto met andere motor vooor 40+K