Even een intresse vraagje van mijn kant. ( want dat kon ik op de foto's van de plaat niet goed zien.) Was de as wel goed ingevet. Want dat waren ze bij mij vergeten. :cry:
En dan krijg je in combinatie met stof een zeer stroeve as.
Maar even over jou probleem.
Als het vliegwiel recht is. Moet het tocht de drukgroep zijn die de boel scheef drukt want die draaien immers met elkaar rond. En de plaat wil wel een beetje doorbuigen. Misschien verklaart dat ook het slippen, door het scheve
aandrukken pakt hij niet op de hele plaat.
Nou, veel vet heb ik niet gevonden. Niet bij de as, ook niet bij de release fork en druklager. Een heel klein beetje vet tussen de slave cylinder en release fork. De beruchte piep bij het indrukken van de koppeling was dan ook duidelijk aanwezig.
Wat je zegt over die drukgroep heb ik ook bedacht, het is ook heel moeilijk te meten of de drukgroep het goed doet, het is echt maar millimeter werk tussen een losse of klemmende drukgroep. Mijn nieuwe ACT plaat en drukgroep verwacht ik deze week, hopelijk net op tijd voor een trackday op Spa.
ACT is the Sh*t, maar toch ging ik voor Exedy Was maar 100 en nog wat duurder...
Ik heb nu stage 1 (omdat ik een beetje van file-rijden houd :roll: ) en het slipt soms bij vol optrekken...
Heb het hele wphb doorgespit, niks gevonden over zo'n rubber ringetje. Hoeft ook niet van de ITR te komen, Patrol staat er ook regelmatig. Toch vreemd.
Over dat druklager, hoe zou je dat fout kunnen monteren? Kan toch maar op 1 manier?
Heb een paar weken geleden nog de bak van Wendy haar DC2 er achter weg gehad, maar ook mij komt zo'n ringetje niet bekend voor. Voor het toplager zit het zeker niet......
Verder lijken die vlekken op het vliegwiel mij op sporen van olie, of vet!