Gaskleppie wrote:Zelf mag ik me zelf wel een fanboy noemen. Maar dat wordt je vanzelf als je met apple werkt. Dan zie je vanzelf wel dat het bordevol handige dingen zit waardoor je veel makkelijker doet wat je wilt doen.
Dingen worden niet ingewikkelder gemaakt dan nodig is.
Alles wordt in normale taal uitgelegd als er iets uit te leggen valt.
Geen vage veiligheids vragen waar toch niemand een antwoord op weet en standaard maar "ja" aanklikt.
Updates duren geen uur voor ze er op staan.
Standaard heeft elke apple een backup service waar je U tegen zegt die je gehele systeem continu backupt die dus ook volledig terug te zetten is na bv een harddisk crash of diefstal.
Standaard kan een apple alles openen. Tot RAW bestanden aan toe.
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
De simpelste uitspraak die ik kan doen is dat het gewoon allemaal werkt. En is dat niet de basis van elk systeem?
Mn Iphone 4 werkt qua ontvangst eigenlijk net zo goed als mn vorige 3G. Niks minder en niks meer. En dat zijn overigens ook presies de ervaringen van alle anderen die ik ken die er 1 hebben. Meestal zijn het juist de gene die er geen hebben die zo lopen te zeiken.....
Voor mij was Apple een verademing en ondertussen heb ik thuis niks anders meer. Voor mn werk moet ik dagelijks de puinhopen ruimen in vele soorten PC's. En dan is het lekker thuis komen in de oase van rust die apple heet.
Ook vele soorten smart phone's moet ik instellen voor klanten omdat die het zelf nooit snappen. De klanten die ik heb met een Iphone weten gek genoeg altijd binnen een uur hoe alles werkt. Vreemd.....?
Iedereen moet lekker zelf weten wat hij neemt. Maar iets afzeiken waar hij geen ervaring mee heeft is mij te makkelijk....
jep! installeren van mijn thuisnetwerk met mn airport.. klik, klak, tiep.. KLAAR! Iphone erop, alles werkt op alles. Bestuur alles in huis vanaf mn iphone danwel macbook. En het was binnen no time geinstalleerd..
Was hiervoor wel anders toen ik met mn windows bak een draadloos netwerk aan de gang wilde krijgen, waar mn nokia en xbox ook op konden, wat een drama.. heeft me flink wat uurtjes gekost voordat alles goed werkte. En daarom ben ik blij met apple, t werkt gewoon zonder teveel gedoe :-)