Ipad marteling

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
chris

Post by chris »

Gaskleppie wrote:Zelf mag ik me zelf wel een fanboy noemen. Maar dat wordt je vanzelf als je met apple werkt. Dan zie je vanzelf wel dat het bordevol handige dingen zit waardoor je veel makkelijker doet wat je wilt doen.
Dingen worden niet ingewikkelder gemaakt dan nodig is.
Alles wordt in normale taal uitgelegd als er iets uit te leggen valt.
Geen vage veiligheids vragen waar toch niemand een antwoord op weet en standaard maar "ja" aanklikt.
Updates duren geen uur voor ze er op staan.
Standaard heeft elke apple een backup service waar je U tegen zegt die je gehele systeem continu backupt die dus ook volledig terug te zetten is na bv een harddisk crash of diefstal.
Standaard kan een apple alles openen. Tot RAW bestanden aan toe.
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
De simpelste uitspraak die ik kan doen is dat het gewoon allemaal werkt. En is dat niet de basis van elk systeem?

Mn Iphone 4 werkt qua ontvangst eigenlijk net zo goed als mn vorige 3G. Niks minder en niks meer. En dat zijn overigens ook presies de ervaringen van alle anderen die ik ken die er 1 hebben. Meestal zijn het juist de gene die er geen hebben die zo lopen te zeiken.....

Voor mij was Apple een verademing en ondertussen heb ik thuis niks anders meer. Voor mn werk moet ik dagelijks de puinhopen ruimen in vele soorten PC's. En dan is het lekker thuis komen in de oase van rust die apple heet.
Ook vele soorten smart phone's moet ik instellen voor klanten omdat die het zelf nooit snappen. De klanten die ik heb met een Iphone weten gek genoeg altijd binnen een uur hoe alles werkt. Vreemd.....?

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij neemt. Maar iets afzeiken waar hij geen ervaring mee heeft is mij te makkelijk....

jep! installeren van mijn thuisnetwerk met mn airport.. klik, klak, tiep.. KLAAR! Iphone erop, alles werkt op alles. Bestuur alles in huis vanaf mn iphone danwel macbook. En het was binnen no time geinstalleerd..

Was hiervoor wel anders toen ik met mn windows bak een draadloos netwerk aan de gang wilde krijgen, waar mn nokia en xbox ook op konden, wat een drama.. heeft me flink wat uurtjes gekost voordat alles goed werkte. En daarom ben ik blij met apple, t werkt gewoon zonder teveel gedoe :-)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

t werkt gewoon zonder teveel gedoe

Dat is de beste omschrijving. Meer hoef je niet te zeggen.
MLM

Post by MLM »

M'n moeder wist niets van internet of pc. Tijd geleden een iPad voor dr gehaald en ze speelt erop los. Nu wilt ze een MacBook, omdat ze op inet recensies heeft gelezen dat ie goed te gebruiken is. Ideaal dus!!
Voodoo

Post by Voodoo »

Jaren windows gebruikt, werd tijd voor wat anders! Tot op de heden geen enkele spijt gehad van mijn overstap naar Apple, alleen spijt dat ik niet eerder die overstap had gemaakt.
donkeykong

Post by donkeykong »

ben ook net overgestapt van mijn htc hd naar iphone 4....kan zeggen dat iphone4 wel een hele goede phone is. Is alleen jammer dat ie niet exclusief is hahah :)

anyway t-mobile is wel heel erg slecht qua 3g....thuis gewoon geen 3 ontvangst terwijl je wel vol bereik hebt met het gsm netwerk. In de treinreis tussen almere en amsterdam amper 3g.
In amsterdam op de wibautstraat wisselvallig 3g....

dus conclusie is dat 3g slecht is t-mobile!
mijn vriendin heeft al 20% maandelijkse korting op haar abbo, dus klagen helpt wel bij t-mobile, gewoon volhouden.
Roy

Post by Roy »

mijn iphone 4 komt uit VS, hier een Vodafone kaart erin.
En alles werkt perfect. zo ook de ipad 3G en mijn Ipod.

nooit problemen gehad.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
baRt

Post by baRt »

t-mobile is brak... ik had de gok nooit moeten wagen... de iPhone is geweldig... (ik leef met de 3gs)

en een ipad voor op de bank, sja, dat zie ik wel zitten... maar eerst het huis verbouwen waar ie in moet komen liggen :D
Locked