HONTEC EK Circuit project..
Wat een project...
En mooie foto`s erbij.
Jullie zouden hem met de American Touge mee moeten laten doen!
Gan-san even los laten gaan in de EK en zijn oordeel oordeel laten geven.
Zou mooi zijn als het mogelijk was.
Gruppe M schijnt een veel betere intake te zijn waarom dan de Mugen?
En hoe doe je dat met de strutbar?
Opening van de intake haalt ook de gril?
Dementies onder de kap en een EK verschillen natuurlijk een hoop van de EP3 enz.
Demian.
En mooie foto`s erbij.
Dementies onder de kap en een EK verschillen natuurlijk een hoop van de EP3 enz.
Demian.
Dc5-Driver wrote:Wat een project...
En mooie foto`s erbij.
Demian.
De mugen is nog een optie, even kijken hoe en wat. En de gruppe M haalt het hogere vermogen door de ram air en die past bij mij niet.
Strutbar is een carbing.
Opening van de intake kun je prima verlengen met een neopreen buis.
Dimenties zijn inderdaad helemaal anders, daarom is het ook maatwerk.
Gr Bas
Zo, vandaag lekker opgeschoten samen met Stefan en Kel, rond de klok van 09:30 even een glaasje drinken en daarna direct aan de slag. Doel was om het blok erin te krijgen. Nou het afneembare front heeft zijn vruchten afgeworpen. De motor kon zo op de krik erin gereden worden, binnen 20 minuten hing de motor op zijn plek en konden we eigenlijk alweer stoppen ;-). Wat foto's:
Daarna druk aan het werk met de achteras, had namelijk van Showoff imports (de Nederlandse function 7 distributeur) een rear brace besteld (R-developments is tevens dealer van F7) en die moest er natuurlijk onder samen met de handremkabels en de handrem. Nadat Kel me meerdere malen had vervloekt omdat ik veel inbus bouten "wil" gebruiken zat hij eronder:
Moet alleen nog even af getectyleerd worden. De oude zwarte ASR brace gaat de verkoop in, PM even bij interesse!
Daarna nog even wat passen en meten met wat onderdelen, dit in mijn nieuwe airbox steun:
Hij is wat opzichtig met die jas (ja stefan ik ben jaloers), en stinkt wat maar doet zijn werk goed
...
Daarna het stuurhuis wat verlaagt met bussen, omdat het stuurhuis wat hoog uitviel omdat ik verder naar achter zit:
Stuur zit nu op de ideale hoogte voor mijn lengte (wordt gespacert met een buis van +/- 15cm)
Volgende stap = Dry sump afmaken, Dynamo van kel monteren, Benzine systeem routen, Stoelen monteren etc. etc.
Meer foto's zijn hier te vinden: http://www.r-developments.com/2010/10/g ... r-engines/

Daarna druk aan het werk met de achteras, had namelijk van Showoff imports (de Nederlandse function 7 distributeur) een rear brace besteld (R-developments is tevens dealer van F7) en die moest er natuurlijk onder samen met de handremkabels en de handrem. Nadat Kel me meerdere malen had vervloekt omdat ik veel inbus bouten "wil" gebruiken zat hij eronder:

Moet alleen nog even af getectyleerd worden. De oude zwarte ASR brace gaat de verkoop in, PM even bij interesse!
Daarna nog even wat passen en meten met wat onderdelen, dit in mijn nieuwe airbox steun:

Hij is wat opzichtig met die jas (ja stefan ik ben jaloers), en stinkt wat maar doet zijn werk goed

Daarna het stuurhuis wat verlaagt met bussen, omdat het stuurhuis wat hoog uitviel omdat ik verder naar achter zit:

Stuur zit nu op de ideale hoogte voor mijn lengte (wordt gespacert met een buis van +/- 15cm)
Volgende stap = Dry sump afmaken, Dynamo van kel monteren, Benzine systeem routen, Stoelen monteren etc. etc.
Meer foto's zijn hier te vinden: http://www.r-developments.com/2010/10/g ... r-engines/
Mooi mooi mooi, zo schiet het lekker op!
Vanwaar gebruik je zoveel imbusboutjes, Bas?
Die ASR brace is ook wel echt iets wat ik zoek, zucht. Dan kan ik eindelijk de EK9 swaybar achter monteren. Wilde de F7 bij de SOI groupbuy kopen (die is toch wel een stukje mooier) maar het budget laat het even niet toe.
Is het trouwens opgelost met je subframe?
Vanwaar gebruik je zoveel imbusboutjes, Bas?
Die ASR brace is ook wel echt iets wat ik zoek, zucht. Dan kan ik eindelijk de EK9 swaybar achter monteren. Wilde de F7 bij de SOI groupbuy kopen (die is toch wel een stukje mooier) maar het budget laat het even niet toe.
Is het trouwens opgelost met je subframe?
EK20A wrote:You can give me anonymous donations let me know if you need my bank #, definatily going itb but first plenum as cost are going into extremes.....
Thought you had em already, since you were selling off all the intake parts before.
Anyway, we should get together soon so I can have a look at this car in person.
-
Benjdmin wrote:EK20A wrote:You can give me anonymous donations let me know if you need my bank #, definatily going itb but first plenum as cost are going into extremes.....
Thought you had em already, since you were selling off all the intake parts before.
Anyway, we should get together soon so I can have a look at this car in person.
Depending on when you want to come over we could drop by. Need to pick up the seats anyway

Think I'll be heading to Bas wednesday night.
I'll give you a call tomorrow.
Eindelijk weer wat vooruitgang aan de civic
... Vandaag met Kay de civic terug op 4 wielen gezet, hoogtepunt van de week
!
Meer info: http://www.r-developments.com/2011/01/touchdown/

Meer info: http://www.r-developments.com/2011/01/touchdown/