Weer een fout van Autobedrijf Martin Schilder

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
SteefO

Weer een fout van Autobedrijf Martin Schilder

Post by SteefO »

Ben je eerst klant geweest bij Martin Schilder, vervolgens krijg je een meningsverschil(letje) en krijg je onderstaande "uitnodiging" binnen nadat je al 2 jaar weg bent! Wat ben ik toch blij dat ik daar geen klant meer ben en daar ook nooit meer een auto zal kopen! :lol:

Wat gaat een dealer toch goed met zijn klanten om:
Image

Image
Katana

Post by Katana »

Ze missen je misschien :lol:
SteefO

Post by SteefO »

Katana wrote:Ze missen je misschien :lol:

Ja dat zal het zijn! hahaha
mr. X

Post by mr. X »

Uhm, het is wel duidelijk?

Ben inmiddels wel benieuwd naar jullie meningsverschilletje.
SteefO

Post by SteefO »

mr. X wrote:Uhm, het is wel duidelijk?

Ben inmiddels wel benieuwd naar jullie meningsverschilletje.

Ging over de garantieafhandeling van een schade aan de versnellingsbak. Ik heb deze aangemeld in de garantie maar omdat de dealer de verkeerde inschatting had gemaakt is deze pas nagekeken nadat de garantie verlopen was. Zij zijn dus van mening dat het in rekening gebracht moest worden... Dat is een beetje kort samengevat. Maar ook wegens het feit dat ik mijn auto 3 keer heb gebracht en 3 keer met schade (velg rand stuk gereden, kras in het zijscherm en deuk in de deur van binnen naar buiten...). En dan zeggen, dat zat er al...

Ook de technische kennis van Martin Schilder is niet van hoogwaardig niveau. Als je 9 keer naar hetzelfde probleem moet kijken kun je je afvragen hoe geloofwaardig je nog als VW dealer bent. Overigens was het na 9 keer nog niet opgelost, hahahah
SteefO

Post by SteefO »

Overigens heb ik in de loop der jaren ook te horen gekregen dat ik niet de enige ben die slechte ervaringen heeft met Martin Schilder...
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Geniaal dit !
'98 JDM Integra Type-R
Tenck

Post by Tenck »

Een CRM systeem gebruiken blijft moeilijk :D .

Ik denk wel dat het met de vestiging te maken heeft: een aantal auto's hier op de zaak komen bij Schilder Haarlem vandaan, en ik heb niemand over slechte service gehoord.
SteefO

Post by SteefO »

Tenck wrote:Een CRM systeem gebruiken blijft moeilijk :D .

Ik denk wel dat het met de vestiging te maken heeft: een aantal auto's hier op de zaak komen bij Schilder Haarlem vandaan, en ik heb niemand over slechte service gehoord.

Hangt misschien ook van de vestiging af ;)
Roy

Post by Roy »

Nou, ik heb onze Audi Q5 bij VW dealer Zendveldt in onderhoud,vroeger ook Audi dealer, maar tegenwoordig Aleen VW en Seat.

Dat gaat hartstikke goed en vanaf de 1e beurt niks te klagen.
Op een dag kreeg ik een telefoontje van Zendveldt dat Audi voor de Q5 een Update had, en dat ik daarvoor naar Martinschilder moest.
Of de auto langs zenveldt brengen en die zouden vrijdag ochtend ermee richting Martin Schilder gaan.

Het laatste zo gezegd zo gedaan omdat ik ook naar me werk moest.
Wordt ik om een uur of 4 s´middags gebeld door Martin schilder of ik de auto gechipt had, want hun kregen hem niet meer aan de praat na hun update.

Ik natuurlijk boos, ik vertelde de beste man dat ie niet getuned was en dat al was hij gechipt dat doen hun namelijk zelf ook voor een meer prijs voor je, valt het onder de fabrieksgarantie.

Enfin, toen kwam het .
Meneer we hebben helaas geen vergelijkbare leen auto tot de beschikking.
Vind u het goed als we een seat leon meegeven aan de montueur van zendvelt als leen auto voor u.
Ik zeg dus ik lever een Q5 in en krijg een leon 1.2 voor terug.
Ik zeg meneer ik heb al een Leon een Leon Cupra.

Nou vooruit dan maar, had geen zin in een disscusie.
Zaterdagmiddag ermee naar Amsterdam, halverwege begint de beste leen auto te stotteren en wilde niet harder dan 70 km per uur op de snelweg n.b.
dus ik rechtsomkeer, ding voor de deur neergezet en me Cupra uit de garage gehaald.

Maandag morgen toen ik belde om te vertellen dat het een stuk verdriet was, werd me doodleuk verteld.
Dat hij het nietsnapte dat ik die Leon mee kreeg want hij was er voor reparatie, nadat die vorige week ook al met hetzelfde probleem is terug gebracht.
volgens de man waren er genoeg andere auto´s.

Ik werd woest en vertelde de man dat als ik niet voor het einde van de dag mijn Q5 lopend en in oude staat terug krijgt. dien ik een klacht in bij Audi en schakel ik onze advocaat in.

hoe durven ze je weekend zo te verpesten!
stel je voor dat mijn vrouw en kind alleen in op de snelweg ermee waren.

Sorry voor het langdradig verhaal.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
eteuben

Post by eteuben »

(NIET HELPEN/ WELKOM) ???? Waar slaat dat op, sta jij zo in het systeem?
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Steef heeft wat nadelige dingen bij de dealer gehad en is boos geworden.
Na het posten op twitter van dit leuke berichtje kregen we een berichtje terug van MartinSchilder...

Dat dit niet had mogen gebeuren en dat ze graag de fout willen herstellen

( zie http://twitter.com/martinschilder )

Maar even een berichtje gestuurd dat beide de meneer op de brief nu een gelukkige honda rijder is :roll:
'98 JDM Integra Type-R
SteefO

Post by SteefO »

eteuben wrote:(NIET HELPEN/ WELKOM) ???? Waar slaat dat op, sta jij zo in het systeem?

Schijnbaar hahahah :lol:
Dimer

Post by Dimer »

omg, dit is echt te erg :D
SteefO

Post by SteefO »

g-unit wrote:Nou, ik heb onze Audi Q5 bij VW dealer Zendveldt in onderhoud,vroeger ook Audi dealer, maar tegenwoordig Aleen VW en Seat.

Dat gaat hartstikke goed en vanaf de 1e beurt niks te klagen.
Op een dag kreeg ik een telefoontje van Zendveldt dat Audi voor de Q5 een Update had, en dat ik daarvoor naar Martinschilder moest.
Of de auto langs zenveldt brengen en die zouden vrijdag ochtend ermee richting Martin Schilder gaan.

Het laatste zo gezegd zo gedaan omdat ik ook naar me werk moest.
Wordt ik om een uur of 4 s´middags gebeld door Martin schilder of ik de auto gechipt had, want hun kregen hem niet meer aan de praat na hun update.

Ik natuurlijk boos, ik vertelde de beste man dat ie niet getuned was en dat al was hij gechipt dat doen hun namelijk zelf ook voor een meer prijs voor je, valt het onder de fabrieksgarantie.

Enfin, toen kwam het .
Meneer we hebben helaas geen vergelijkbare leen auto tot de beschikking.
Vind u het goed als we een seat leon meegeven aan de montueur van zendvelt als leen auto voor u.
Ik zeg dus ik lever een Q5 in en krijg een leon 1.2 voor terug.
Ik zeg meneer ik heb al een Leon een Leon Cupra.

Nou vooruit dan maar, had geen zin in een disscusie.
Zaterdagmiddag ermee naar Amsterdam, halverwege begint de beste leen auto te stotteren en wilde niet harder dan 70 km per uur op de snelweg n.b.
dus ik rechtsomkeer, ding voor de deur neergezet en me Cupra uit de garage gehaald.

Maandag morgen toen ik belde om te vertellen dat het een stuk verdriet was, werd me doodleuk verteld.
Dat hij het nietsnapte dat ik die Leon mee kreeg want hij was er voor reparatie, nadat die vorige week ook al met hetzelfde probleem is terug gebracht.
volgens de man waren er genoeg andere auto´s.

Ik werd woest en vertelde de man dat als ik niet voor het einde van de dag mijn Q5 lopend en in oude staat terug krijgt. dien ik een klacht in bij Audi en schakel ik onze advocaat in.

hoe durven ze je weekend zo te verpesten!
stel je voor dat mijn vrouw en kind alleen in op de snelweg ermee waren.

Sorry voor het langdradig verhaal.

Je begrijpt dus ook waarom ik er klaar mee ben? ;) Je bovenstaande verhaal is ook niet vekeerd trouwens, hoe durven ze zo met klanten om te gaan. Maar ja, dat heb ik in het jaar dat ik een VW had al zo vaak meegemaakt, kijk er niet meer van op...
MLM

Post by MLM »

L4urenZ wrote:Steef heeft wat nadelige dingen bij de dealer gehad en is boos geworden.
Na het posten op twitter van dit leuke berichtje kregen we een berichtje terug van MartinSchilder...

Dat dit niet had mogen gebeuren en dat ze graag de fout willen herstellen

( zie http://twitter.com/martinschilder )

Maar even een berichtje gestuurd dat beide de meneer op de brief nu een gelukkige honda rijder is :roll:

Haha, dat is wel vet dat ze zo reageren! Wat is een DM? Hoe gaan ze het goedmaken dan? is Steef nu wel welkom ofzo ..

@Gunit, het is toch al zo een lang verhaal, nu wil ik de afloop ook horen!
Tenck

Post by Tenck »

DM is een Direct Message op twitter, dat bericht is dan afgeschermd.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

idd. Tenck ook aan de twitter ?
'98 JDM Integra Type-R
Tenck

Post by Tenck »

Yup @Tenck zelfs :P
LaurenZ

Post by LaurenZ »

wauw, wat een simpelheid in deze wereld zeg :lol:
'98 JDM Integra Type-R
Locked