Wat gaat een dealer toch goed met zijn klanten om:

mr. X wrote:Uhm, het is wel duidelijk?
Ben inmiddels wel benieuwd naar jullie meningsverschilletje.
g-unit wrote:Nou, ik heb onze Audi Q5 bij VW dealer Zendveldt in onderhoud,vroeger ook Audi dealer, maar tegenwoordig Aleen VW en Seat.
Dat gaat hartstikke goed en vanaf de 1e beurt niks te klagen.
Op een dag kreeg ik een telefoontje van Zendveldt dat Audi voor de Q5 een Update had, en dat ik daarvoor naar Martinschilder moest.
Of de auto langs zenveldt brengen en die zouden vrijdag ochtend ermee richting Martin Schilder gaan.
Het laatste zo gezegd zo gedaan omdat ik ook naar me werk moest.
Wordt ik om een uur of 4 s´middags gebeld door Martin schilder of ik de auto gechipt had, want hun kregen hem niet meer aan de praat na hun update.
Ik natuurlijk boos, ik vertelde de beste man dat ie niet getuned was en dat al was hij gechipt dat doen hun namelijk zelf ook voor een meer prijs voor je, valt het onder de fabrieksgarantie.
Enfin, toen kwam het .
Meneer we hebben helaas geen vergelijkbare leen auto tot de beschikking.
Vind u het goed als we een seat leon meegeven aan de montueur van zendvelt als leen auto voor u.
Ik zeg dus ik lever een Q5 in en krijg een leon 1.2 voor terug.
Ik zeg meneer ik heb al een Leon een Leon Cupra.
Nou vooruit dan maar, had geen zin in een disscusie.
Zaterdagmiddag ermee naar Amsterdam, halverwege begint de beste leen auto te stotteren en wilde niet harder dan 70 km per uur op de snelweg n.b.
dus ik rechtsomkeer, ding voor de deur neergezet en me Cupra uit de garage gehaald.
Maandag morgen toen ik belde om te vertellen dat het een stuk verdriet was, werd me doodleuk verteld.
Dat hij het nietsnapte dat ik die Leon mee kreeg want hij was er voor reparatie, nadat die vorige week ook al met hetzelfde probleem is terug gebracht.
volgens de man waren er genoeg andere auto´s.
Ik werd woest en vertelde de man dat als ik niet voor het einde van de dag mijn Q5 lopend en in oude staat terug krijgt. dien ik een klacht in bij Audi en schakel ik onze advocaat in.
hoe durven ze je weekend zo te verpesten!
stel je voor dat mijn vrouw en kind alleen in op de snelweg ermee waren.
Sorry voor het langdradig verhaal.
L4urenZ wrote:Steef heeft wat nadelige dingen bij de dealer gehad en is boos geworden.
Na het posten op twitter van dit leuke berichtje kregen we een berichtje terug van MartinSchilder...
Dat dit niet had mogen gebeuren en dat ze graag de fout willen herstellen
( zie http://twitter.com/martinschilder )
Maar even een berichtje gestuurd dat beide de meneer op de brief nu een gelukkige honda rijder is :roll: