HONTEC EK Circuit project..
-
Vandaag weer aan de auto gewerkt met Kel van Ape garage! Hebben weer goede voorruitgang geboekt. Het zate redelijk mee aangezien het meeste paste. Rond 10:00 uur zijn we begonnen, maar heb kel eerst gedwongen naar mijn nieuwe stoel te kijken, hij is op maat gemaakt door motordrive, een Engels bedrijf wat oa de stoelen maakt voor: Prodrive, Ginette, Bowler en diverse Engelse rally teams. Ben dan ook erg trots dat ik de Nederlandse importeur ben geworden van deze Fia gekeurde stoelen, meer info volgt binnenkort in mijn commerciele gedeelte wat foto's:
Nadat we om 13:00 de Helix drukgroep hadden opgehaald zijn we gestart met de motor assembleren, Als eerste Nederlandse K Tuned dealer had ik behoorlijk wat onderdeeltjes binnen. Big thnxs to Bas @ K tuned voor de snelle levering. We hebben het volgende gemonteerd:
* R-developments lightweight flywheel
* Helix stage 3 Clutch and uprated pressure plate
* R-developments modified RBC manifold with 70mm R-developments Throttle body
* K Tuned Waterpump blockoff plate (for the electrische waterpomp)
* K Tuned Upper filler neck with Rad cap
* K Tuned Fuel rail with centre fit Fuel pressure gauge
* K tuned coil pack cover
* K Tuned Iacv blockoff plate
* K Tuned Heater hose delete
* R-developments K series engine bolt kit
Programma voor de volgende keer: Versnellingsbak definitief monteren, motor erin hangen, remmen monteren voor, Aandrijfassen opmeten, dan starten en rijden :mrgreen: More progress soon!
Wat foto's:
Nadat we om 13:00 de Helix drukgroep hadden opgehaald zijn we gestart met de motor assembleren, Als eerste Nederlandse K Tuned dealer had ik behoorlijk wat onderdeeltjes binnen. Big thnxs to Bas @ K tuned voor de snelle levering. We hebben het volgende gemonteerd:
* R-developments lightweight flywheel
* Helix stage 3 Clutch and uprated pressure plate
* R-developments modified RBC manifold with 70mm R-developments Throttle body
* K Tuned Waterpump blockoff plate (for the electrische waterpomp)
* K Tuned Upper filler neck with Rad cap
* K Tuned Fuel rail with centre fit Fuel pressure gauge
* K tuned coil pack cover
* K Tuned Iacv blockoff plate
* K Tuned Heater hose delete
* R-developments K series engine bolt kit
Programma voor de volgende keer: Versnellingsbak definitief monteren, motor erin hangen, remmen monteren voor, Aandrijfassen opmeten, dan starten en rijden :mrgreen: More progress soon!
Wat foto's:
-